گفت‌وگو با سعید گل‌محمدی، مهندس فروش توسن
همگام با مشتریان برای تحقق مسئولیت اجتماعی
کد مطلب: 14928
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۴
 
به‌گفته گل‌محمدی، توسن علاوه بر توجه به مسئولیت اجتماعی خود خواهان این است که با بانک‌ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی‌شان همراهی کند.
همگام با مشتریان برای تحقق مسئولیت اجتماعی
 
 
Share/Save/Bookmark
به‌گفته گل‌محمدی، توسن علاوه بر توجه به مسئولیت اجتماعی خود خواهان این است که با بانک‌ها در راستای مسئولیت‌های اجتماعی‌شان همراهی کند.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، سعید گل محمدی، مهندس فروش توسن، درباره جایگاه CSR در شرکت‌های امروز گفت: مسئولیت اجتماعی در جامعه ما کمی تازگی‌ دارد و در چند سال اخیر برخی شرکت‌های بزرگ و کوچک به این سمت رفته‌اند. در دنیا هم با اینکه این مفهوم از سابقه بیشتری برخوردار است ولی باز هم شرکت‌هایی هستند که حتی با آن تعارض دارند. شرکت ها و موسسات داخلی هم از این قاعده مستثنی نیستند. اما هم‌اکنون می‌بینیم که بسیاری از بنگاه‌های اقتصادی، نیاز به‌ آن را کاملا حس کرده و درک کاملی پیدا کردند که صرفا توجه به بعد اقتصادی بنگاه کافی نیست، ضمن اینکه توجه به مسئولیت اجتماعی خود می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی برای آن بنگاه اقتصادی ایفای نقش کند. سازمان‌ها خود متوجه شده‌اند که مشتریان نهایی‌شان به این موضوع اهمیت می‌دهند و ترجیح می‌دهند از کالا یا خدمات سازمانی استفاده کنند که قدم‌های بیشتری در زمینه مسئولیت اجتماعی برداشته است.

وی در مورد نگاه توسن به مقوله مسئولیت اجتماعی اظهار کرد: در توسن سال‌هاست که به این موضوع توجه می‌شود و به عنوان وظیفه در روال تولید محصول و ارائه خدمت، نهادینه شده‌است. از آنجایی که توسن یک سازمان B2B است و مشتریانش اکثرا سازمان‌ها یا بنگاه‌های اقتصادی مانند بانک‌ها هستند، این وظیفه را به چند روش به انجام می‌رساند یکی از این روش‌ها تولید محصولات یا قابلیت‌هایی با کاربرد خیرخواهانه است که به‌صورت رایگان در اختیار جامعه مشتریانش قرار می‌دهد، همچنین ایجاد امکانی برای استفاده از بسترهای موجود در توسن برای جامعه دانش‌محور و استارتاپ‌هاست که بتوانند بدون هیج هزینه‌ای از این امکانات عظیم استفاده کنند. در روشی دیگر و برای همراهی با مشتریان ارجمندش در خصوص مسئولیت اجتماعی در استفاده محصولات شرکت با مشتریان خود درخصوص امور خیرخواهانه شریک شده و باعث کاهش هزینه‌های مشتریان در این امور می‌شود.
به هر حال وظایفی این‌گونه در فرایندهای توسن نهادینه شده و جز روال کاری و برنامه‌ریزی آن قرار گرفته‌است. همچنین ما علاقه داریم تا مشتریان عزیز ما با شناختی که از توسن کسب کردند، خودشان به ما درخواست دهند که به‌طور مثال می‌خواهیم فلان مسئولیت اجتماعی را انجام بدهیم و مایل‌ایم از همکاری شما برای آن استفاده کنیم؛ زیرا یکی از وظایف خود می‌دانیم که توان و قدرت خودمان را در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی مشتریان‌مان هم به کار گیریم و قدمی هرچند کوچک برای هرچه بیشتر شدن این فرهنگ در جامعه برداریم.

گل‌محمدی افزود: به‌عنوان عضوی از توسن می‌گویم که توسن علاقه دارد در این خصوص پیش از بیش فعال باشد، چراکه خود را در برابر جامعه مسئول می‌داند و مطمئن هستم محصولات و خدمات ما در این حوزه روز‌به‌روز بیشتر شده و توسعه‌ خواهندیافت.