جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
شرکت اندیشه داده پرداز آسیا یا آنگونه که معروف است، آدپا، با مدیریت مهرداد خیراللهی، چند سالی است که در زمینه ارائه راهکارهای امنیت شبکه و همچنین تجهیزات شبکه و سرور فعالیت می کند. حضور این شرکت در غرفه تجارت امن و حضور جدی در کانال فروش کسپرسکی، باعث شد که در مورد چگونگی این حضور و مشارکت در دو غرفه مستقل در نمایشگاه الکامپ۲۰۱۱ از ایشان بپرسیم
شرکت اندیشه داده پرداز آسیا یا آنگونه که معروف است، آدپا، با مدیریت مهرداد خیراللهی، چند سالی است که در زمینه ارائه راهکارهای امنیت شبکه و همچنین تجهیزات شبکه و سرور فعالیت می کند. حضور این شرکت در غرفه تجارت امن و حضور جدی در کانال فروش کسپرسکی، باعث شد که در مورد چگونگی این حضور و مشارکت در دو غرفه مستقل در نمایشگاه الکامپ۲۰۱۱ از ایشان بپرسیم.

- ابتدا مختصری در مورد خودتان بفرمائید.
من مهرداد خیراللهی هستم، مدیر عامل شرکت آدپا، ۷ سال در مجموعه آواژنگ مشغول فعالیت بودم، و بعد از آن در سال ۸۷ شرکت آدپا را تاسیس کردم و در زمینه ارائه راهکارهای امنیت مشغول به فعالیت هستیم.

- این فعالیت ها بیشتر چه سمت و سویی دارد؟
از آنجائیکه احساس من بر این بود که در مباحث مربوط به امنیت فناوری اطلاعات تمرکزی وجود ندارد، حتی توجه زیادی به خدمات ارائه شده در این بخش نمی شود، لذا با این نگاه وارد این قضیه شدیم و شروع به کار کردیم که ماحصل این قضیه منجر به ایجاد مجموعه ای شده است که در حال حاضر می توانیم ادعا کنیم که یکی از بهترین شرکت های خوشنام در زمینه امنیت در ایران هستیم.
درحال حاضر ما قریب به ۸۰۰ مشتری داریم که شامل
بسیاری از موسسات دولتی و خصوصی می شوند. فعالیت های شرکت در ۴ محور صورت می پذیرد، پردازش، مدیریت، امنیت اطلاعات و شبکه. هم اکنون نیز نماینده فروش محصولات کسپرسکی، سایبروم، بیت دیفندر و جی اف آی هستیم.

آیا در خصوص برخی برندهایی که نمایندگی رسمی در ایران ندارند نیز خدماتی را ارائه می کنید؟
یکی از بخش های مهم فعالیت ما ارائه خدمات پس از فروش برندهایی چون سیمنتک و ای ست و ... است که در ایران نمایندگی ندارند. اما آدپا خدمات پس از فروش آن را انجام می دهد.

- پشتوانه های ارائه این طیف گسترده خدمات چیست؟
شرکت اساسا هیچ گاه محصولی را ارائه نمی دهد مگر اینکه قبل ازآن آمادگی ارائه خدمات پشتیبانی، نصب و راه اندازی و آموزش آن را داشته باشد. به عبارتی هر کالایی که در سبد کالایی ما دیده می شود تیم فنی ما خدمات پشتیبانی آن را به بهترین وجه ارائه می دهد.
به عنوان مثال آدپا تنها شرکتی است که تیم فنی آن ۱۶ مدرک فنی از کسپرسکی دارند، ما ۱۶ مدرک فنی از شرکت بیت دیفندر نیز داریم. همچنین آدپا تنها شرکتی است که در تیم فنی خود ۱۰ مدرک فنی از سایبروم دارد.

-بازار هدف شرکت آدپا کجاست؟

کلیه محصولات و خدماتی که در مورد آنها عرض کردم هر دو حوزه کاربران خانگی و تجاری را پوشش می دهند، اما بازار هدف ما به طور خاص شرکت های تجاری خصوصا شرکت هایی که بالای ۳۰۰ کاربر دارند می باشد.

در خصوص همکاری خود با سایر شرکت ها
توضیح دهید:

ما همکاری بسیار نزدیکی با شرکت هایی داریم که در این حوزه فعالیت می کنند. و همکاری مستمری با شرکت تجارت امن و پرشیا سیس داریم. به عباراتی در بسیاری از موارد فعالیت این شرکت ها در امتداد یکدیگر است. همچنین تجربه حضور در فضایی مشترک با سایر همکاران کانال فروش کسپرسکی در مجموعه تجارت امن، تجربه بسیار خوبی است.

- ارزیابی شما از نمایشگاه امسال چیست؟
قصد پرداختن به مشکلات را ندارم، چون فکر می کنم به اندازه کافی سایر همکاران من در این زمینه صحبت کرده اند. مسائل و مشکلات در این نمایشگاه در سطح مدیریت و در سطح سیاستگذاری بسیار فراوان است. اما در خصوص معضل حاد ارزی – ریالی باید بگویم که واقعا این مساله یک تابویی برای بسیاری از شرکت ها شده است که اصلا در نمایشگاه شرکت نکنند یا آنگونه که باید حضور نداشته باشند. در واقع دیدگاه کاسب مابانه ای که در خصوص این موضوع در مجموعه نمایشگاه وجود دارد سبب شده است تا مشارکت شرکت ها بسیار کاهش یابد.

- و به عنوان حرف آخر؟
بسیاری از بازدیدکنندگان ما عمدتا قشر جوان جامعه را شامل می شوند آن هم جوانانی که سرشار از اطلاعات کافی هستند و کمتر کشوری را در دنیا می توان یافت که از چنین فضای نمایشگاهی در آن تا این حد استقبال شود. اما به نظر من اگر این سیاست های کاسب مابانه در خصوص برگزاری نمایشگاه نبود این نمایشگاه بسیار پربارتر برگزار می شد.
کد مطلب : 186
https://aftana.ir/vdcicqaz2t1av.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی