کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسبوکار ۲۷ آذرماه ۱۳۹۴ در سالن همایشهای سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.
به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، مديريت و اقتصاد کسبوکار، دو رويکرد نظاممند خلق، دريافت، سازماندهي، دستيابي و استفاده از دانش و آموختهها در سازمانهاست و به بهبود تصميمگيري، انعطافپذيري بيشتر، افزايش سود، کاهش بار کاري، افزايش بهرهوري، ايجاد فرصتهاي جديد کسبوکار، کاهش هزينه، سهم بازار بيشتر و بهبود انگيزه کارکنان کمک ميکند.
از آنجایی که آشنایی، بحث و خلق نظریات جدید در این حوزه برای بهبود کسبوکار باید در اولویت قرار گیرد و نیاز به برگزاری کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسب وکار احساس میشود از اساتید، صاحبنظران، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقهمندان در این حوزه دعوت میشود با ارسال دستاوردهای علمی و عملی خود را در قالب مقالات پژوهشی و علمی به دبیرخانه کنفرانس سالانه مدیریت و اقتصاد کسبوکار، زمینه برگزاری هرچه با شکوهتر این رویداد بزرگ علمی کشور را فراهم کنند. این کنفرانس ۲۷ آذرماه ۱۳۹۴ در سالن همایشهای سازمان صداوسیما برگزار خواهد شد.
محورهای همایش به شرح زیر است:
مدیریت استراتژیک: برنامهريزي استراتژيك، مديريت استراتژيك، تحليل رقابتی ادغام و خريد، پيمانهای استراتژيک، شيوه مديريت شرکتهای هولدينگ، پيادهسازی استراتژی وموانع موفقيت آن، سازگاري مؤلفههاي مختلف استراتژي با ساختار، طراحی ساختار سازمانی، پيادهسازی ساختار سازمانی
مدیریت کیفیت، بهرهوری و تعالی سازمانی: مديريت كيفيت فراگير مفاهيم و ابزارها، تعالي سازماني، سيستمهای کيفيت، بهرهوري ، مديريت عملكرد، روشهاي حل مسئله
رهبری و رفتار سازمانی: رهبري، رهبری تغيير و تحول، رهبری اخلاقی، ابعاد رفتاري رهبری شرکتهای بزرگ و هولدينگها، رهبري سازماني در شرايط بحراني، توانمندیهای هيجانی رهبران، اثربخشی کار تيمی، فرهنگ سازمانی اثربخش، عوامل سازمانی مؤثر بر نوآوری، موانع سازمانی مؤثر بر عدم رشد سازمانها، فرهنگ سازماني، ارتباطات سازماني، مديريت تعارض، مديريت استرس، کار تيمی، مذاکره
مدیریت تولید، فرآیند و عملیات: مديريت توليد و عمليات، مديريت زنجيره تأمين، پژوهش عملياتی، مديريت پروژه، مديريت فرآيندها و معماری سازمانی، مديريت لجستيک، چابکی در سازمان
مدیریت اجرایی، دولتی: مدیریت فرآیندها ، مدیریت در سازمانها
مدیریت سیستمها و فناوری اطلاعات: مديريت دانش و اطلاعات، روششناسی سيستمهای اطلاعاتی و معماری فناوری اطلاعات، تجارت الکترونيکی و اقتصاد ديجيتالی، دولت و خدمات الکترونيکی، استراتژی الکترونيکی، مدلهای کسبوکار الکترونيکی، ارزيابی آمادگی الکترونيکی و شکاف ديجيتالی، تجارت از طريق تلفن همراه، سلامت و بهداشت الکترونيک، مديريت تغيير و مهندسی فرآيندها، هوشمندی کسبوکار، بانکداری الکترونيک، راهحلهای الکترونيکی سازمانی سيستمهای برنامهريزی منابع، مديريت ارتباط با مشتری الکترونيک، مديريت زنجيره تأمين الکترونيک، تدارکات الکترونيک و ...، نوآوری و انتشار فناوری اطلاعات، همکاری و اتحادهای الکترونيک
مدیریت منابع انسانی: توسعه منابع انسانی، آموزش، جانشين پروری، سيستمهای جبران خدمات، سيستم ارزشيابی مشاغل، سيستمهای مديريت عملکرد کارکنان، ايمنی و بهداشت، روابط کار، انتخاب و جامعهپذيری، مديريت استراتژيک منابع انسانی، منابع انسانی الکترونيک، مديريت منابع انسانی در شرکتهای هولدينگ، مديريت کارکنان دانشور، برنامههای نگهداشت دانشوران، نقش استراتژيک مديران منابع انسانی، طراحی سيستمهای حقوق و دستمزد در شرايط سخت اقتصادی، حسابرسی و مميزی HRM
مدیریت تکنولوژی، تحقیق و توسعه: استراتژي تکنولوژي، مديريت نوآوري، مديريت تحقيق و توسعه، سياستگذاري تكنولوژي، انتقال تکنولوژي
مدیریت بازار: استراتژي بازار، تحقيقات بازار،بازاريابي بينالمللي، بازاريابی خدمات، مديريت ارتباط بامشتريان، تبليغات،قيمت گذاري، کانالهای بازاريابی، مديريت برند
اخلاق و فلسفه سازمان و مدیریت: شناسايی مسائل اخلاقی در سازمانها، ريشههای بروز مسائل اخلاقی، پيامدهای مشکلات اخلاقی در سازمانها، روشهای غنیسازی فرهنگ سازمانی از منظر اخلاق سازمانی، اخلاق حرفهای، مديريت پيشگيرانه مسائل اخلاقی، تدوين و ترويج کدهای اخلاقی، مهارتهای حل مسائل اخلاقی، مباني فلسفي سازمان و نظريههاي سازماني، مباني فلسفي نظريههاي مديريت، نقد و مقايسه مكاتب فلسفي سازمان و مديريت و مطالعات تطبيقي
حاکمیت سازمانی و مسئولیت اجتماعی: نقشهای هيئت مديره، نظام پاسخگويی، نظام حاکميت در سازمانها و شرکتهای هولدينگ، فرآيندهای هيئت مديره، روابط بين شرکت مادر و شرکتهای اقماری، اثربخشی هيئت مديره، تأثير عملکرد سازمانها بر مسائل اجتماعی و زيست محيطی، نقشهای اجتماعی سازمانها، استمرار و رشد پايدار نظامهاي مديريتي
کارآفرینی: کارآفرينی فردی، کارآفرينی سازمانی، کارآفرينی اجتماعی، کسبوکار جديد، کارآفرينی فناورانه و کارآفرينی، هدايت و رهبری در کارآفرينی، راهكارهاي توسعه فرهنگ نوآوري در سازمانها، موانع توسعه خلاقيت فردي و سازماني، چالشهاي موجود در توسعه سازمانهاي نوآور و كارآفرين
اقتصاد کسبوکار
اقتصاد بازرگانی، اقتصاد انرژی، اقتصاد سنجی، اقتصاد پولی، اقتصاد کشاورزی کاربردی، اقتصاد مدیریت کاربردی، اقتصاد محیط زیست، اقتصاد منابع، اقتصاد شهری و روستایی، اقتصاد برنامه ریزی کاربردی، اقتصاد بخش عمومی، تجارت بین الملل، اقتصاد سلامت، اقتصاد بهداشت
چگونگی ارسال مقالات از طریق وب سایت www.mseconf.com قابل دسترسی است. نشانی دبیرخانه کنفرانس خیابان کارگر شمالی، خیابان شانزدهم، درب پردیس شمالی دانشگاه تهران، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، ساختمان شماره ۱، طبقه دوم، واحد ۱۴۹ بوده و شماره تماس ۸۸۲۲۴۷۱۶-۰۲۱ از ۹:۳۰ صبح الی ۱۶ عصر روزهای شنبه تا چهارشنبه آماده پاسخگویی به سؤالات علاقهمندان است. شماره فکس ۸۹۷۸۱۳۲۹-۰۲۱ و نشانی ایمیل info@mseconf.com نیز راههای دیگر ارتباطی با این کنفرانس هستند.