کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اتلاف وقت و هزینه‌ای که اپل روی دست کاربران گذاشت

شکایت از فرایند احراز هویت دو مرحله‌ای اپل

خبرگزاری مهر , 23 بهمن 1397 ساعت 10:55

تعدادی از کاربران احراز هویت دو مرحله‌ای اپل، بابت وارد شدن خسارات مالی و هدردهی زمان از این شرکت شکایت کرده‌اند.


تعدادی از کاربران احراز هویت دو مرحله‌ای اپل، بابت وارد شدن خسارات مالی و هدردهی زمان از این شرکت شکایت کرده‌اند.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، بر اساس شکایت گروهی از کاربران علیه اپل، فرایند احراز هویت دو مرحله‌ای دستگاه‌های این شرکت وقت کاربر را هدر می‌دهد و از لحاظ مالی به او خسارت می‌زند.

طبق این شکایت، احراز هویت دو‌مرحله‌ای این شرکت برای کاربران اختلال ایجاد می‌کند و فعال شدن این فرایند مدت زمان زیادی طول می‌کشد.

این شکایت که توسط «جی برودسکی» در کالیفرنیا انجام شده‌است، اپل برای فعال‌سازی احراز هویت دو مرحله‌ای از کاربر اجازه نمی‌گیرد. همچنین هنگام این شیوه احراز هویت یک فرایند ورود غیرمستقیم را به کاربر تحمیل می‌کند که پس از فعال شدن دستگاه، فرد باید علاوه‌بر به‌خاطر سپردن رمز  به یک دستگاه یا شماره تلفن معتبر دیگر دسترسی داشته‌باشد.

اسناد مربوط به این شکایت حاکی از آن است که این روند به کاربران خسارت می‌زند. این خسارات عبارت‌اند از ضررهای اقتصادی، هدر رفتن زمان فرد برای یک فرایند طولانی ورود.


کد مطلب: 15072

آدرس مطلب :
https://www.aftana.ir/news/15072/شکایت-فرایند-احراز-هویت-دو-مرحله-ای-اپل

افتانا
  https://www.aftana.ir