دست در دست هم نهیم به عشق برای ایران
کمپین «پازل» برای حمایت از کسب‌و‌کارهای ایرانی شکل گرفت
کد مطلب: 16485
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۱۸
 
کمپین پازل با هدف حمایت هرچه بیشتر از کسب‌وکارهای نوپای کشورمان شکل گرفته‌است.
کمپین «پازل» برای حمایت از کسب‌و‌کارهای ایرانی شکل گرفت
 
 
Share/Save/Bookmark
کمپین «پازل» با هدف حمایت هرچه بیشتر از کسب‌وکارهای نوپای کشورمان شکل گرفته‌است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، اگر اخبار استارتاپی و چهره‌های شناخته‌شده این اکوسیستم را در شبکه‌های مجازی دنبال می‌کنید احتمالا اسم کمپین پازل را هم شنیده‌اید. کمپینی که با هدف حمایت هرچه بیشتر از کسب وکارهای نوپای کشورمان شکل گرفته است.

برگزار کنندگان کمپین پازل که تعدادی از برترین مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات کسب‌و‌کاری هستند قصد دارند تا با برگزاری این کمپین، در بازه زمانی ۹ فروردین‌ماه تا ۹ اردیبهشت‌ماه، فرصتی را برای کسب‌و‌کارهای نوپا فراهم کنند تا آن‌ها هم بتواند از سرویس هایی استفاده کنند که در حالت عادی هزینه‌هایی میلیونی دارند.

این کمپین همچنین قصد دارد با جمع‌آوری ۱۰درصد از مبلغ هر سفارش دریافتی، خدماتی رایگان به کسب‌و‌کارهای آسیب‌دیده در این شرایط بحرانی حاصل از کرونا ارائه دهد. بدین‌ترتیب، کمپین پازل با استفاده از این مبلغ جمع‌آوری شده و با شناسایی کسب‌و‌کارهای آسیب‌دیده می توانند خدماتی رایگان را در اختیار آنها قرار دهد.

امیر محمدبیگی، مدیرعامل و مؤسس پین‌استارتاپ که یکی از برگزارکنندگان اصلی این کمپین است، در خصوص جزییات این کمپین توضیح داد: در حال حاضر ۱۴۰ شرکت به عنوان ارائه‌دهنده خدمت در سایت کمپین ثبت‌نام کرده‌اند. این شرکت ها پس از تحویل نمونه کارها و لیستی از قیمت های پیشنهادی خود برای ارائه در این کمپین، مورد بررسی قرار گرفته و درصورتی‌که شرایط لازم برای حضور در این کمپین را داشته‌باشند با آنها تماس گرفته شده و به عنوان ارائه‌دهنده خدمت در سایت کمپین ثبت‌نام نهایی می‌شوند. در این میان شرکت‌هایی مانند اکوموتیو، دیجیاتو، شنبه‌پرس، یکتانت، کارجوپلاس و آی‌چیز‌ها جزو همکاران کمپین پازل در برگزاری و ارائه خدمت هستند.

محمدبیگی همچنین در مورد نحوه تسویه حساب نیز گفت: هزینه‌ای که از سوی متقاضی دریافت می‌شود، در ابتدای پروژه به ارائه‌دهنده خدمت منتقل نمی‌شود. بلکه این هزینه به امانت در نزد کمپین پازل می‌ماند و پس از آنکه مشتری رضایت خود را از کیفیت پروژه تحویل داده شده اعلام کرد، تسویه با مجری صورت می‌پذیرد.

وی همچنین اضافه کرد: این سیستم تسویه سبب می‌شود متقاضیان دریافت خدمات از کیفیت نهایی طرح اطمینان داشته‌باشند و با خیالی راحت در کمپین پازل ثبت‌نام کنند. کمپین پازل همچنین به منظور حمایت از مجموعه‌ها و افراد ارائه‌دهنده خدمت نیز شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته‌است تا در صورت بروز مشکلات احتمالی؛ حق هیچ‌یک از طرفین (مجری و کارفرما) ضایع نشود.

علاقه‌مندان به  ارائه خدمت در این کمپین می‌توانند به وب‌سایت کمپین پازل مراجعه کنند و درخواست خود را در بخش «سرویسی برای ارائه دارم» ثبت کنند.

متقاضیان دریافت خدمات ارائه‌شده در این کمپین نیز از ۹ فروردین این امکان را داشته‌اند که با مراجعه به وب‌سایت کمپین، ضمن مشاهده قیمت‌های ارائه‌شده توسط هر مجموعه، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنند.

در این کمپین، مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمت در ۶ بخش برنامه‌نویسی سایت و اپلیکیشن، طراحی گرافیکی، خدمات سرمایه‌گذاری، تولید محتوا، تبلیغات و سئو خدمات خود را با تخفیف‌های ویژه‌ای و  گاهی تا ۷۵ درصد تخفیف ارائه می‌کنند.

هلدینگ رسانه‌ای دیده‌بان نیز در کمپین پازل حضور دارد تا همچون همیشه و البته در حال و هوای متفاوت این روزها در کنار هم‌میهنان به ارائه خدمت بپردازد و علاقه‌مندان می‌توانند از خدمات تولید محتوای دیده‌بان در قالب این کمپین استفاده کنند.