جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ , 19 Apr 2024
جالب است ۰
توییت‌های مرتبط با برگزاری المپیک توسط سامانه‌ای تجزیه و تحلیل می‌شوند و واژه‌های مثبت، چراغ‌ها را به رنگ زرد و واژه‌های منفی آنها را به رنگ آبی و بنفش تبدیل می‌کنند و در رنگ‌آمیزی هنری این چشم‌انداز لندن نقش دارند.
منبع : روزنامه دنیای اقتصاد
محبوبیت شبکه‌های اجتماعی طی چند سال اخیر باعث شده که شرکت‌ها تنها به روش‌های سنتی تبلیغاتی اکتفا نکنند و با روش‌هایی جدیدتر و خلاقانه‌تر مخاطبان را درگیر کنند.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، از این رو شبکه‌های اجتماعی روش جدیدی برای تبلیغات در بازی‌های المپیک به شمار مي‌روند.پیش‌تر روال تبلیغات به این گونه بود که بازیکنان لباسی با نشان اسپانسر می‌پوشیدند یا اینکه شرکت‌ها نشان المپیک را روی محصولاتشان چاپ می‌کردند. 

بر این اساس چرخ و فلک بزرگ لندن قدرت شبکه‌های اجتماعی را به کار گرفته است. شرکت تامین برق ئی‌دی‌اف (edf)، ششصد و چهل چراغ را روی آن نصب کرده تا بریتانیایی‌ها با توییت‌هایشان در نورپردازی این چرخ و فلک عظیم نقش داشته باشند.
 
توییت‌های مرتبط با برگزاری المپیک توسط سامانه‌ای تجزیه و تحلیل می‌شوند و واژه‌های مثبت، چراغ‌ها را به رنگ زرد و واژه‌های منفی آنها را به رنگ آبی و بنفش تبدیل می‌کنند و در رنگ‌آمیزی هنری این چشم‌انداز لندن نقش دارند. امروزه توییتر مکان مناسبی برای تبلیغات شناخته شده است.
 
جمعیت فیس‌بوک از المپیک پیشین تا کنون هشت برابر شده است و یکی از بهترین مکان‌ها برای جذب مخاطب است. بر این اساس فیس‌بوک صفحه‌ای به نام اکسپلور ۲۰۱۲ دارد که مردم می‌توانند از راه این صفحه ورزشکار مورد علاقه خود را پیدا و با او ارتباط برقرار کنند.
کد مطلب : 2529
https://aftana.ir/vdcj.8e8fuqeihsfzu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی