کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:

به شکایت مردم از پیامک های ناخواسته رسیدگی می شود

خبرگزاری ايرنا , 1 اسفند 1390 ساعت 18:48

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ارسال پیامك‌های تبلیغاتی از سوی دو اپراتور تلفن همراه بدون خواست مشتری،گفت: مردم می‌توانند شكایت‌های خود را در بخشی كه در سایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی در نظر گرفته شده، اعلام كنند تا رسیدگی شود.


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ارسال پیامك‌های تبلیغاتی از سوی دو اپراتور تلفن همراه بدون خواست مشتری،گفت: مردم می‌توانند شكایت‌های خود را در بخشی كه در سایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی در نظر گرفته شده، اعلام كنند تا رسیدگی شود.

به گزارش افتانا ،'رضا تقی‌پور' شامگاه یكشنبه در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش ایرنا درباره تخلفات اپراتورهای تلفن همراه در ادامه ارسال پیامك‌های تبلیغاتی ناخواسته به مردم، افزود: سازمان تنظیم مقررات رادیویی از هفته پیش ابلاغ كرد كه ارسال پیامك‌های تبلیغاتی باید با خواست مشتری باشد.

وی با یادآوری اینكه تا نظر مشتری استعلام نشود، نباید پیامك‌های تبلیغاتی ارسال شود، افزود: اگر در این زمینه تخلفی صورت گیرد مردم می‌توانند شكایت خود را در سایت سازمان تنظیم مقررات رادیویی اعلام كنند.


** متوسط افزایش تعرفه تلفن ثابت ۱۲ درصد است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین درباره تغییر تعرفه تلفن ثابت نیز اظهار داشت: با یكسان شدن كدهای تلفن در استانها، تعرفه‌ها نیز با توجه به این تغییر، به طور متوسط ۱۲ درصد افزایش یافت، هرچند كه این رشد به نوع مصرف نیز بستگی دارد.


کد مطلب: 445

آدرس مطلب :
https://www.aftana.ir/news/445/شکایت-مردم-پیامک-های-ناخواسته-رسیدگی-می-شود

افتانا
  https://www.aftana.ir