سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 23 Apr 2024
جالب است ۰
با هدف بهبود سرویس دهی به مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل، مراکز خدمات اختصاصی این اپراتور در شهرهای ارومیه، آبادان، ساری، اراک، گرگان، بجنورد، قزوین، سمنان، همدان، ایلام، زنجان، یزد و بوشهر افتتاح شدند.
منبع : روابط عمومی ایرانسل
با هدف بهبود سرویس دهی به مشترکین شبکه تلفن همراه ایرانسل، مراکز خدمات اختصاصی این اپراتور در شهرهای ارومیه، آبادان، ساری، اراک، گرگان، بجنورد، قزوین، سمنان، همدان، ایلام، زنجان، یزد و بوشهر افتتاح شدند.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، در این مراکز علاوه بر ارائه خدماتی نظیر فروش و ثبت نام انواع سیم کارتهای ایرانسل، تعویض سیم کارت، فروش انواع کارت شارژ، پیگیری مشکلات خرید شارژ اینترنتی، صدور ریز مکالمات برای مشترکین سیمکارتهای اعتباری، خدمات رومینگ، تنظیمات GPRS وMMS ، بسته های تشویقی و آهنگ پیشواز، خدمات حقوقی مربوط به تغییرمالکیت، دریافت و بررسی شکایات حقوقی و پیگیری مشکلات ناشی از آنتن دهی شبکه تلفن همراه نیز به متقاضیان ارائه میشود.

گفتنی است؛ با استفاده از سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، تمامی مشترکین این اپراتور، با شماره گیری کد دستوری #۸*۸۹۸* به سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، میتوانند نشانی وموقعیت نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل به محل استقرار خود را به صورت پیامکی و یا نشانی آنها را بر روی نقشه از طریق پیام چند رسانهای دریافت کنند. 

از سوی دیگر، تمامی مشترکین شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل می توانند با استفاده از برنامه کاربردی "ایرانسل من"، حساب کاربری خود را از طریق تبلت و یا گوشی تلفن همراه هوشمند خود مدیریت کنند و در هر زمان که مایل هستند به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. در حال حاضر خدمات متنوعی از جمله پرداخت قبض، شارژ حساب، ثبت و پیگیری مشکلات، تغییر طرح تعرفه، فعال سازی بستههای افزایشی، کنترل موجودی حساب، دریافت صورت حساب و ویرایش پرونده از طریق این برنامه کاربردی امکان پذیر است. 

علاقه مندان می توانند با مراجعه به وب سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir برنامه کابردی " ایرانسل من" را دریافت کنند. مشترکین براي استفاده از این برنامه، به رمز عبور کنترل حساب اینترنتی ایرانسل خود نیاز دارند که می توانند با استفاده ازهمین برنامه نسبت به دریافت آن اقدام کنند. 

علاوه بر این؛ مشترکین شبکه تلفن همراه و وایمکس ایرانسل همواره میتوانند با استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی و بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکین، در هر لحظه حساب ایرانسل خود را کنترل و مدیریت کنند. 

همچنین کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل به شماره۷۰۰ برای تماس از خطوط ایرانسل و۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ برای تماس از دیگر خطوط و کارشناسان مرکز تماس وایمکس ایرانسل به شماره ۷۰۷ برای تماس از خطوط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ برای تماس از سایر خطوط، در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته نیز آماده پاسخگویی به مشترکین و متقاضیان می باشند.
 
براساس این گزارش، در حال حاضر مراکز خدمات اختصاصی ایرانسل در ۲۳ شهر رشت، یاسوج، کرج، قم، ارومیه،آبادان، بندر عباس، کرمان، اردبیل، شهر کرد، کرمانشاه، سنندج، ساری، اراک، گرگان، بجنورد، قزوین، سمنان، همدان، ایلام، زنجان، یزد و بوشهر به ارائه خدمات به مشترکین ایرانسل می پردازند. 

گفتنی است؛ در حال حاضر بیش از ۲۲۰ هزار نقطه دسترسی، ۲میلیون و ۶۵۰هزار و ۹۲۷ نقطه فروش الکترونیکی شارژ و نیز ۱۰ هزار و ۹۴ نمایندگی مجاز ایرانسل در کل کشور در اختیار مشترکین ایرانسل قرار دارد.
کد مطلب : 6901
https://aftana.ir/vdch.vn-t23nwzftd2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی