کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به کوشش مدرسه استانداردهای وب

همایش آینده وب و موبایل برگزار شد

اختصاصی افتانا

7 اسفند 1395 ساعت 9:00

همایش دو روزه آینده وب و موبایل که با همت مدرسه استانداردهای وب برگزار شد فرصتی برای شنیدن تجربه‌های موفق و ناموفق برخی استارتاپ‌های این حوزه فراهم ساخت.


همایش دو روزه آینده وب و موبایل که با همت مدرسه استانداردهای وب برگزار شد فرصتی برای شنیدن تجربه‌های موفق و ناموفق برخی استارتاپ‌های این حوزه فراهم ساخت.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، همایش دو روزه آینده وب و موبایل با حضور پیشتازان صنعت وب و موبایل با هدف گشودن پنجره‌ای به چشم‌انداز آینده‌ وب و موبایل در جهان و همچنین راهنمایی برای تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان و متخصصان ایرانی و هدایت استارتاپ‌های جوان برای قرار گرفتن در مسیر درست روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۴ و ۵ اسفندماه ۹۵ در سالنهمایش‌های شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد. 

آشنایی با تکنولوژی‌های آینده‌ساز وب و موبایل، شرکت در مباحث چالشی درباره وب و موبایل، ارتباط و شبکه‌سازی با «قله‌های وب و موبایل»، شانس یافتن موقعیت‌های کاری و هم‌تیمی‌های جدید از تجربیاتی است که شرکت‌کنندگان در این دو روز همایش به‌دست‌‌آوردند. 

در این رویداد ناصر غانم‌زاده، مدیر فینوا، درباره آینده سرمایه‌گذاری جسورانه صحبت کرد و از انفجار استارتاپ‌ها سخن گفت و افزایش جمعیت جوان و برخورداری طیف گسترده‌ای از جامعه از گوشی‌های هوشمند و دسترسی آسان به اینترنت را از دلایل گرایش جامعه به این سمت دانست. او سرمایه‌گذاری را صنعتی صبور خواند که تحقق نتیجه مطلوب طی آن ۳ تا ۱۰ سال می‌تواند زمان‌بر باشد. 

پویا پیرحسینلو، مدیرعامل ابر آروان، نیز درباره عملکرد CDN ها سخن گفت و اینکه از آغاز تا امروز با رشد تکنولوژی به چه دستاوردهایی رسیدند. او به این موضوع اشاره کرد که مقاومت در برابر تکنولوژی ذاتا همراه ماست، اما همان چند ثانیه‌ای که بابت به‌کارگیری یک فناوری جدید در زمان صرفه‌جویی می‌شود ارزش بسیاری در کل یک فرایند آنلاین دارد که شاید گاهی برای همه ما قابل تصور نباشد. 

در ادامه پدرام پورحسین، توسعه‌دهنده نرم‌افزار از مدیریت پروژه‌های آینده گفت و یک مدیریت پروژه موفق را دارای عناصری همچون تمام‌کننده‌بودن، آگاهی از منابع و چالش‌های منابع‌انسانی و رسیدن به بهره‌وری برشمرد. 

بررسی مباحث حقوقی کسب‌وکارهای نوین، چالش های تجارت با اپلیکشن موبایل، آینده برنامه‌های تحت وب و موبایل، آینده کسب‌وکارهای تحت وب و شخصی‌سازی ارائه محتوا با استفاده از هوش مصنوعی از مواردی بودند که در این رویداد دو روزه بررسی شدند.


کد مطلب: 12403

آدرس مطلب :
https://www.aftana.ir/news/12403/همایش-آینده-موبایل-برگزار

افتانا
  https://www.aftana.ir