کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

گفتگوی اختصاصی ماهنامه دیده بان فناوری با دکتر عطاالله همایون:

مدیریت نوآوری در بانکداری نوین

اختصاصی افتانا

6 اسفند 1393 ساعت 10:28

دکتر همایون، استفاده از بیگ دیتاها را در رشد نوآوری و جلب رضایت مشتریان بانکداری نوین بسیار تأثیرگذار می‌داند.


دکتر همایون، استفاده از بیگ دیتاها را در رشد نوآوری و جلب رضایت مشتریان بانکداری نوین بسیار تأثیرگذار می‌داند.

به گزارش مؤسسه دیده بان آی تی، ماهنامه دیده بان فناوری در گفتگوی اختصاصی با دکتر عطاالله همایون، پژوهشگر مدیریت در مرکز تحقیقات مدیریت ماجلان فرانسه و مدرس دانشگاه، سعی کرده تا با توجه به اهمیت توسعه خدمات نوین، جذب مشتریان جدید و جلب رضایت آنها، چگونگی ایجاد تغییرات نوآورانه و توان اجرای این قبیل تغییرات در سیستم بانکی کشور را مورد بحث و بررسی قرار دهد. 

دکتر همایون که دارای تخصص در زمینه نوآوری و مدیریت تغییرات در سازمان است درباره پدیده نوین بیگ دیتا که این روزها در دنیا مورد توجه کسب و کارهای موفق قرار گرفته است، اعتقاد دارد که هنوز در ایران به مقوله بیگ دیتا و آنالتیک‌ها توجهی نشده است و صاحبان کسب و کار آگاهی و دانش کافی نسبت به این دیتاها ندارند. 

وی بر این موضوع تاکید دارد که بیگ دیتاها قادرند کسب و کارها را منجر به مدل‌های جدیدی از کسب و کار کنند که جواب‌گوی نیازهای مشتری امروزی خواهد بود و از این رو به‌کارگیری آنها برای ایجاد نوآوری و جلب رضایت مشتریان بانکداری نوین حائز اهمیت است. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای آشنایی بیشتر با دیدگاه این متخصص حوزه دانش مدیریت متن کامل این گفتگو را در شماره نخست «ماهنامه دیده بان فناوری» که به زودی منتشر خواهد شد، مطالعه کنند.


کد مطلب: 9268

آدرس مطلب :
https://www.aftana.ir/news/9268/مدیریت-نوآوری-بانکداری-نوین

افتانا
  https://www.aftana.ir