پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 25 Apr 2024
جالب است ۰
لوگوی شبکه اجتماعی کلوب پس از ۱۰ سال فعالیت تغییر کرد. مدیر این مجموعه می‌گوید: حضور چهره‌های معروف از جمله شخصیت‌های سیاسی و هنری، برندهای تجاری و ارگان‌ها در این شبکه، فضای متفاوتی را طلب می‌کند.
منبع : خبرگزاری فارس
لوگوی شبکه اجتماعی کلوب پس از ۱۰ سال فعالیت تغییر کرد. مدیر این مجموعه می‌گوید: حضور چهره‌های معروف از جمله شخصیت‌های سیاسی و هنری، برندهای تجاری و ارگان‌ها در این شبکه، فضای متفاوتی را طلب می‌کند.
به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، شبکه اجتماعی کلوب از سال ۱۳۸۳ فعالیت در عرصه شبکه‌‌های اجتماعی را آغاز کرد.

محمد جواد شکوری مقدم مدیر مجموعه کلوب که همزمان مدیریت مجموعه‌های آپارات و لنزور را نیز بر عهده دارد، اعلام کرد: کلوب در چند سال اخیر فضای مجازی ایرانیان را در به اشتراک گذاری مطالب و اطلاع رسانی متحول کرده و اکنون با ایجاد بستری برای حضور شخصیت های مطرح سیاسی، هنری، ورزشی ،فرهنگی، برند های تجاری و ارگان های خصوصی و دولتی، از جمله رئیس تشخیص مصلحت نظام، پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، ورزا و مسئولین دولتی و خصوصی، امکان تعامل مردم با آنها را فراهم کرده است.

از آنجا که این حضور نیازمند فضایی متفاوت تر است، تغییراتی در طراحی اصلی صفحه و سپس لوگوی کلوب ایجاد شده تا حال و هوای ظاهری کلوب پاسخگوی کاربر جدید باشد.وی ادامه داد: لوگوی جدید کلوب با تکیه بر «دو o» مفهوم به اشتراک گذاری در بی نهایت را به ذهن متبلور می کند این لوگو جلوه مدرن تر به ظاهر این شبکه داده است.وی همچنین از ارائه اپلیکیشن این شبکه اجتماعی در ۲ نسخه اندروید و آی او اس در آینده نزدیک خبر داد.
کد مطلب : 7888
https://aftana.ir/vdcc.4qma2bq44la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی