نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :  
۱۲
توسن و کسب دو جایزه در میان شرکت‌های فعال حوزه بانکداری الکترونیکی
 

توسن و کسب دو جایزه در میان شرکت‌های فعال حوزه بانکداری الکترونیکی

اختتامیه همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت عصر سه‌شنبه هفتم بهمن‌ماه ۹۳ در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد با معرفی برترین نوآوری‌های بانکی در چهارمین جشنواره دکتر نوربخش، به‌عنوان بخش جنبی هرساله این همایش، پایان یافت.

 
گزارش تصویری چهارمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت
۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۰۰
 

گزارش تصویری چهارمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت

چهارمین همایش بین المللی بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت روز‌های ششم و هفتم بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین المللی برج میلاد برگزار شد.

 
بازنگری ساختار درآمدی بانک‌ها
 

بازنگری ساختار درآمدی بانک‌ها

در ساختار درآمدی بانک‌ها درآمد بهره‌ای و غیر بهره‌ای در سطح بین‌المللی نسبت یکسانی دارند اما در ایران درآمد غیر بهره‌ای به دلیل برخی خدمات رایگان یا کم‌هزینه رقم ناچیزی را شامل می‌شود.

 
«دانشنامه پرداخت و بانکداری الکترونیکی» منتشر شد

به همت گروه توسن:

۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۵۰
 

«دانشنامه پرداخت و بانکداری الکترونیکی» منتشر شد

گروه شرکتهای توسن در چهارمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظامهای پرداخت از نخستین «دانشنامه پرداخت و بانکداری الکترونیکی» رونمایی کرد.

 
برگزاری نشست و کارگاه تخصصی در حوزه بانکداری همراه و مدیریت هویت و دسترسی در سامانه‌های بانکی

پیش به سوی بانکداری مجازی:

۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۷
 

برگزاری نشست و کارگاه تخصصی در حوزه بانکداری همراه و مدیریت هویت و دسترسی در سامانه‌های بانکی

در بانکداری نوین کنترل هزینه‌ها، ارتقای امنیت، پشتیبانی از نوآوری و چابکی در ارائه سرویس‌ها و کسب و کارهای جدید، تطابق با الزامات قانونی، مدیریت و نظارت متمرکز و ایجاد سهولت برای کاربران و افزایش رضایت مشتریان از مزایای مدیریت مؤثر هویت و دسترسی است.

 
نقش داده‌کاوی در کسب و کار بانکی
 

نقش داده‌کاوی در کسب و کار بانکی

برخی از مشکلاتی را که پس از پیاده‌ سازی آن در ارگان‌ها و سازمان‌ها به‌وجود آمده‌است، بررسی کردند.

 
لزوم به‌کارگیری ابزارهای الکترونیک برای پیشبرد روند جهانی‌سازی
 

لزوم به‌کارگیری ابزارهای الکترونیک برای پیشبرد روند جهانی‌سازی

در شرایطی که اکوسیستم پرداخت‌ها در حال تغییر است، استفاده از شعب جای خود را به ابزارهای پرداخت الکترونیک و مبتنی بر موبایل می‌دهد.

 
آموزه‌ها و تجربیات بین‌المللی بانکداری متمرکز
 

آموزه‌ها و تجربیات بین‌المللی بانکداری متمرکز

اگرچه بانکداری الکترونیکی متمرکز طی یک دوره ۲۵ ساله در نظام بانکی جهان تکامل یافته اما فرآیند مذکور از سال ۲۰۰۰ و به‌دنبال بهبود و گسترش خدمات ارتباطی، نرم افزاری، سخت افزاری و دسترسی آسان‌تر به خدمات کامپیوتری شتاب بیشتری یافته است.

 
تجربه‌های موفق بانکداری الکترونیکی با تلفن همراه
 

تجربه‌های موفق بانکداری الکترونیکی با تلفن همراه

هویمن: عملکرد بسیار خوب کارت‌های بدهی در ایران به عنوان فرصتی برای توسعه پرداخت‌های همراه در صنعت بانکداری این کشور است.

 
دو کارگاه در حوزه امنیت فناوری اطلاعات
 

دو کارگاه در حوزه امنیت فناوری اطلاعات

متخصصان در دو کارگاه تخصصی «سازماندهی امنیت اطلاعات در بانک‌ها » و «بد افزارهای بانکی» به معرفی و ارائه راهکار در این حوزه‌ها پرداختند.

 
مدیرعامل شرکت IDCORP مالزی از Crowd Funding گفت
 

مدیرعامل شرکت IDCORP مالزی از Crowd Funding گفت

به گفته مهندس ترابی Crowd Funding یا تأمین مالی انبوه، قدرت جذب سرمایه بسیار بالایی دارد و در برخی نقاط جهان از اهمیت بسیاری در نظامی مالی آن کشور برخوردار شده است.

 
لزوم تعامل پذیری اطلاعات در دولت الکترونیک برای توسعه بانکداری الکترونیک
 

لزوم تعامل پذیری اطلاعات در دولت الکترونیک برای توسعه بانکداری الکترونیک

چارچوب تعامل‌پذیری اطلاعات دولتی امکان اتکای دولت به داده‌های ذخیره شده در بانک اطلاعاتی و اعتماد کاربران و دولت به‌وجود فضای مجازی ایمن را فراهم می‌کند.

 
رونمایی از دو کتاب در حوزه بانکداری
 

رونمایی از دو کتاب در حوزه بانکداری

در چهارمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظامهای پرداخت از کتابهای «چالش‌های پولی و بانکی اقتصاد ایران: تحلیل وضعیت و توصیه‌های سیاستی» و «نظام‌های پرداخت و بانکداری الکترونیک در ایران» رونمایی شد.

 
ارتقای بانکداری الکترونیکی به توسعه اقتصادی منجر میشود
 

ارتقای بانکداری الکترونیکی به توسعه اقتصادی منجر میشود

در نشست تخصصی «چشم انداز نظام مالی کشور» بر کوشش در مسیر توسعه بانکداری نوین بر بستر فناوری ارتباطات و اطلاعات برای رشد روزافزون اقتصادی و رفع چالشهای مالی آن تأکید شد.

 
بانکهای آینده بر محور رفتار مشتریان اداره میشوند
 

بانکهای آینده بر محور رفتار مشتریان اداره میشوند

در آینده بانکدارانی موفق خواهند بود که از بستر فناوری ارتباطات و اطلاعات استفاده کنند و با دانش رفتارشناسی مشتریان در مسیر بانکداری نوین گام بردارند.

 
لزوم توسعه کارت اعتباری برای پیشرفت بانکداری نوین
 

لزوم توسعه کارت اعتباری برای پیشرفت بانکداری نوین

کارت اعتباری مرابحه می‌تواند برای خرید تمامی کالاها و خدمات مورد استفاده واقع شود و از این منظر نیازی به ارائه فاکتور صوری توسط مشتری نیست و توسعه عقد مرابحه در شبکه بانکی، چالش فاکتور صوری را از شبکه بانکی حذف خواهد کرد.

 
گزارش مقالات علمی چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت
۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۱
 

گزارش مقالات علمی چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

دومین نشست ارائه مقالات برگزیده در اولین روز همایش بانکداری الکترونیک برگزار شد.

 
ضرورت بازتعریف مدل کسب و کار بانکی
 

ضرورت بازتعریف مدل کسب و کار بانکی

تدوین سند استراتژیک مدل‌‌های کسب و کار بانکی، ضرورت بازتعریف مدل کسب و کار بانکی، بررسی و معرفی انواع بانک‌‌ها و موسسات مالی و اعتباری و در نهایت پیشنهاد طبقه‌‌بندی فعالیت‌های بانکداری در ایران متناسب با قوانین و مقررات از خروجی‌های پروژه مبنا خواهد بود.

 
برای بین المللی شدن باید با استانداردهای بین‌المللی همگام شویم

مهندس نامداری:

۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۹
 

برای بین المللی شدن باید با استانداردهای بین‌المللی همگام شویم

گروه شرکت های توسن خدمات و محصولات خود را در نمایشگاه جنبی چهارمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت ارائه می‌کند.

 
بانک‌ها به جای تمرکز بر تحولات بر اطلاعات متمرکز شده‌اند
۵ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۶
 

بانک‌ها به جای تمرکز بر تحولات بر اطلاعات متمرکز شده‌اند

به عقیده جان کارلتون کلی اکثر مشتریان بانک علاقه‌ای به تغییر شیوه خود ندارند، بنابراین پشت عنوانی چون خط مشی پنهان می‌شوند تا مقاومت خود را در برابر تغییر توجیه کنند.

 
۱۲
نام :
تلفن همراه :
آدرس ايميل :