پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ , 28 Mar 2024
جالب است ۰
پوشش ویژه اخبار الکامپ 90

فروش آنلاین کسپرسکی توسعه خواهد یافت

سینا بقایی مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک ایرانیان که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه امینت اطلاعات شروع کرده است و تا کنون با ارائه محصولات گیت پروتکت و کسپرسکی در بازار امنیت ایران حضور داشته است. این شرکت با راه اندازی کانال فروش آنلاین کلیه محصولات کسپرسکی در غرب آسیا، بعد جدیدی به فروش این راهکارها در ایران داده است. در دومین روز نمایشگاه الکامپ با سینا بقایی، مدیرعامل شرکت در محل غرفه ایدکو در سالنA ۴۰ دیدار و گفتگو کرده ایم که می خوانید.
 سینا بقایی مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک ایرانیان که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه امینت اطلاعات شروع کرده است و تا کنون با ارائه محصولات گیت پروتکت و کسپرسکی در بازار امنیت ایران حضور داشته است. این شرکت با راه اندازی کانال فروش آنلاین کلیه محصولات کسپرسکی در غرب آسیا، بعد جدیدی به فروش این راهکارها در ایران داده است. در دومین روز نمایشگاه الکامپ با سینا بقایی، مدیرعامل شرکت در محل غرفه ایدکو در سالنA ۴۰ دیدار و گفتگو کرده ایم که می خوانید.

- دومین روز نمایشگاه الکامپ امسال چگونه بوده است؟
این نمایشگاه نسبت به سالهای گذشته از نظم بیشتری برخوردار بود اما به نظر من هر کدام از برگزار کنندگان نمایشگاه تجریه کافی برای برگزاری نمایشگاه را ندارند و این باعث بروز برخی ناهماهنگی هادر نمایشگاه می شود اگر سازمان نظام صنفی اجازه برگزاری نمایشگاه را داشت با توجه به تجربیات سال گذشته و اینکه در فرصت کوتاه دو ماه این کار را انجام داده بود با پیش زمینه بهتری می توانست نمایشگاه را برگزار کند و شاید می توانست موفق تر هم عمل کند. 

- هدف شما از شرکت در نمایشگاه چیست؟
هدف ما معرفی دوباره شرکت ایدکو و دیدار با مشتریان ایدکو است، ما در سال گذشته در بخش امنیت نزدیک به ۲۰۰۰ مشتری داشته ایم و این یکی از افتخارات شرکت ایدکو است، ما در نمایشگاه امسال با معرفی محصولات کسپرسکی و gateprotect علاوه بر جذب مشتریان جدید قصد داریم باشرکت های همکار تعامل سازنده داشته باشیم و همچنین در زمینه اعطای نمایندگی کسپرسکی و gateprotect به شرکت هایی که قصد دارند در شهرستان ها فعالیت کنند ارتباط داشته باشیم

- در مورد محصولاتی که در نمایشگا ه ارائه دادید توضیح دهید:
محصولات ما در نمایشگاه کسپرسکی و گیت پروتکت است که در دو حیطه شرکتی و خانگی ارائه می شود در واقع محصولات شرکتی که ارائه می کنیم برای شرکت های کوچک و بزرگ قابل استفاده است
حیطه آنلاین ما برای کاربران خانگی است و همچنین UTM های گیت پروتکت که مربوط به امنیت اطلاعات هستند و تا ده هزار کاربر را پشتیانی می کنند. 

- نمایشگاه الکامپ امسال تا چه حد به معیار های جهانی نمایشگاه هایی ازاین طیف نزدیک است؟
نمایشگاه الکامپ ایران تفاوت زیادی با نمایشگا ههای مشابه در سطح بین المللی دارد، و علی رغم داشتن فضای مناسب و پتانسیل بالای شرکت کنندگان متاسفانه از این ویژگی ها به چند دلیل استفاده نمی شود. اول اینکه نمایشگاه الکامپ ایران در دوره زمانی نامناسبی برگزار می شو د و شرکت کنندگان خارجی نمی توانند درآن شرکت کنند. 

بازدید کنندگان نمایشگا ه در کشور های خارجی افرادی هستند که برای کسب نمایندگی به نمایشگاه مراجعه می کنند، اما بازدید کنندگان نمایشگاه الکامپ کاربران خانگی و یا شرکتی هستند. 

- پیشنهاد شما برای برگزاری بهتر نمایشگاه چیست؟
برگزار کنندگان نمایشگاه باید سعی کنند به استاندارد های روز دنیا نزدیک تر شوند، برای مثال غرفه های شرکت هایی که در یک زمینه کار می کنند بتوانند در یک سالن متمرکز باشند.

و پراکندگی در نمایشگاه نباشد،امسال سعی بر این بود که این کار عملی شود اما باز هم در مواردی این پراکندگی دیده می شود.زمان برگزاری نمایشگاه الکامپ برای مصرف کننده ایرانی بهتر است ۳ ماه اول یا دوم سال باشد
همچنین در خصوص برگزار ی نمایشگاه شرکت برگزار کننده باید از مدت ها قبل خبر داشته باشد تا بتواند برنامه ریزی های لازم را انجام دهد.
این کار باعث می شود، تا شرکت ها نیز عملکرد بهتری در نمایشگاه داشته باشند و در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی شود.
کد مطلب : 179
https://aftana.ir/vdcakon6149n0.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی