جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ , 29 Mar 2024
جالب است ۰
اینستاگرام قابلیت زیرنویس‌هایی را که به صورت خودکار برای ویدئوها در این اپلیکیشن تولید می‌شوند، معرفی کرد.
منبع : خبرگزاری ايسنا
اینستاگرام قابلیت زیرنویس‌هایی را که به صورت خودکار برای ویدیوها در این اپلیکیشن تولید می‌شوند، معرفی کرد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، تاکنون تولیدکنندگان محتوا به صورت دستی کپشن برای ویدیوهای خود اضافه می‌کردند. اینستاگرام اعلام کرد افزودن کپشن اینستاگرام را برای کاربران ناشنوا و کم شنوا دسترس‌پذیرتر می‌کند.

این قابلیت جدید برای کاربرانی مفید خواهد بود که ترجیح می‌دهند ویدیوها را بدون صدا مشاهده کنند. این قابلیت در حالی در اینستاگرام عرضه می شود که سرویس ویدیوی کوتاه تیک تاک در آوریل سال ۲۰۲۱ کپشن خودکار را معرفی کرد.

شرکت اینستاگرام در گفت‌وگو با وب سایت تِک کرانچ تایید کرد کپشن‌هایی که به‌صورت خودکار تولید می‌شوند، به ۱۷ زبان شامل انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، عربی، ویتنامی، ایتالیایی، آلمانی، ترکیه ای، روسی، تایلندی، تاگالوگ، اردو، مالایی، هندی، اندونزی و ژاپنی قابل دسترس خواهد بود. اینستاگرام اعلام کرد پشتیبانی از زبانهای بیشتر در راه خواهد بود.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام در پستهایی که در حسابهای شبکه اجتماعی خود منتشر کرد، اعلام کرد قابلیت جدید مدتها مورد انتظار بود و کاربران می توانند این قابلیت را فعال یا غیرفعال کنند و خاطرنشان کرد هوش مصنوعی مورد استفاده برای تولید خودکار کپشن‌ها همچنان بهبود پیدا خواهد کرد.

این خبر در شرایطی اعلام می‌شود که اینستاگرام در حال به روز کردن پلتفرم خود و راه اندازی قابلیت‌های جدید برای رقابت بهتر با تیک تاک است.

بر اساس گزارش وب سایت تِک کرانچ، راه اندازی قابلیت جدید یک روز پس از آن اعلام شد که اینستاگرام از پایان پشتیبانی اپلیکیشن خود برای IGTV خبر داد. اینستاگرام اکنون به همه ویدیوها در اپلیکیشن اصلی خود متمرکز می شود و به ساده کردن و بهبود ویدیو در اپلیکیشن اینستاگرام در ماه‌های آینده ادامه می دهد. اینستاگرام تمرکز خود بر قابلیت ریلز (Reels) را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد ریلز همچنان بزرگترین سهم را در رشد تعامل کاربران در این اپلیکیشن دارد و قصد دارد به سرمایه گذاری در این قابلیت ادامه دهد.اینستاگرام قابلیت زیرنویس‌هایی (کپشن) که به صورت خودکار برای ویدئوها در این اپلیکیشن تولید می‌شوند معرفی کرد.

 تاکنون تولیدکنندگان محتوا به صورت دستی کپشن برای ویدئوهای خود اضافه می‌کردند. اینستاگرام اعلام کرد افزودن کپشن اینستاگرام را برای کاربران ناشنوا و کم‌شنوا دسترس‌پذیرتر می‌کند.

این قابلیت جدید برای کاربرانی مفید خواهد بود که ترجیح می‌دهند ویدئوها را بدون صدا مشاهده کنند. این قابلیت در حالی در اینستاگرام عرضه می شود که سرویس ویدئوی کوتاه تیک‌تاک در آوریل سال ۲۰۲۱ کپشن خودکار را معرفی کرد.

شرکت اینستاگرام  تایید کرد کپشن‌هایی که به‌صورت خودکار تولید می‌شوند به هفده زبان انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، عربی، ویتنامی، ایتالیایی، آلمانی، ترکیه‌ای، روسی، تایلندی، تاگالوگ، اردو، مالایی، هندی، اندونزی و ژاپنی قابل دسترس خواهد بود. اینستاگرام اعلام کرد پشتیبانی از زبان‌های بیشتر در راه است.

آدام موسری، مدیر اینستاگرام در پست‌هایی که در حساب‌های شبکه اجتماعی خود منتشر کرد، اعلام کرد قابلیت جدید مدت‌ها مورد انتظار بود و کاربران می‌توانند این قابلیت را فعال یا غیرفعال کنند و خاطرنشان کرد هوش مصنوعی مورد استفاده برای تولید خودکار کپشن‌ها همچنان بهبود پیدا خواهد کرد.

این خبر در شرایطی اعلام می‌شود که اینستاگرام در حال به‌روز کردن پلتفرم خود و راه‌اندازی قابلیت‌های جدید برای رقابت بهتر با تیک‌تاک است.

راه‌اندازی قابلیت جدید یک روز پس از آن اعلام شد که اینستاگرام از پایان پشتیبانی اپلیکیشن خود برای IGTV خبر داد. اینستاگرام اکنون به همه ویدیوها در اپلیکیشن اصلی خود متمرکز می شود و به ساده کردن و بهبود ویدیو در اپلیکیشن اینستاگرام در ماه‌های آینده ادامه می دهد. اینستاگرام تمرکز خود بر قابلیت ریلز (Reels) را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد ریلز همچنان بزرگترین سهم را در رشد تعامل کاربران در این اپلیکیشن دارد و قصد دارد به سرمایه گذاری در این قابلیت ادامه دهد.
کد مطلب : 18888
https://aftana.ir/vdcc44qs.2bq448laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی