ارائه خدمات جدید بانکی در پست بانک ایران
کد مطلب: 920
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۲
 
مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اهداف استراتژیک توسعه بانکداری الکترونیک به عنوان یکی از سرفصلهای برنامه های این بانک از ارتقای سامانه های Core Banking، توسعه، طراحی و پیاده سازی خدمات الکترونیک جدید و توسعه خدمات بین بانکی خبر داد.
ارائه خدمات جدید بانکی در پست بانک ایران
 
 
Share/Save/Bookmark
مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اهداف استراتژیک توسعه بانکداری الکترونیک به عنوان یکی از سرفصلهای برنامه های این بانک از ارتقای سامانه های Core Banking، توسعه، طراحی و پیاده سازی خدمات الکترونیک جدید و توسعه خدمات بین بانکی خبر داد. 

به گزارش افتانا،محمدحسن محبیان عراقی با اشاره به اهداف توسعه ای پست بانک و ایجاد تنوع در خدمات و گسترش آن براساس برنامه ریزی و عملیاتی کردن در واحدهای اجرایی و ستادی بویژه در روستاها و مناطق محروم کشور اظهار داشت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اهتمام ویژه ای به این موضوع داریم و براین اساس توسعه فعالیت ها براساس برنامه ریزی ها بطور جهشی خواهد بود.

رئیس هیات مدیره پست بانک با بیان اینکه تمامی فعالیتها و عملیات پست بانک همواره بر تدوین و پیاده سازی برنامه های عملیاتی تاکید دارد اضافه کرد: در سال جاری حجم برنامه های بانک را در زمینه خدمات و جذب منابع به دو برابر افزایش می دهیم تا بتوانیم سهم خود را در تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی ادا کرده و بطور جدی آن را دنبال کنیم.

محبیان گفت: براساس مکانیزم های تعیین شده تمام برنامه های بانک به موقع و بصورت دوره ای مورد ارزیابی قرار می گیرد تا ضمن تقویت نقاط قوت، نقاط ضعف آن نیز شناسائی و پوشش داده شود چون اعتقاد داریم پست بانک به جهت گستردگی و حضور در تمام نقاط کشور می تواند سرآمد همه بانک ها شود.

مدیرعامل پست بانک با بیان اینکه در تلاش هستیم با تقویت سامانه های الکترونیکی خدمات نوین بانک را در سطح کشور بویژه در روستاها و مناطق محروم گسترش دهیم، افزود: مدیریت و توسعه منابع انسانی، ارتقاء بهره وری، رضایت مشتری، توسعه خدمات خرده بانکداری، توسعه بانکداری الکترونیک و انضباط مالی و مدیریت نقدینگی مهمترین اهداف استراتژیکی است که برنامه های عملیاتی پست بانک بر اساس آن تدوین و اجرا می شود.

وی گفت: تقویت توان عملیاتی و کارشناسی بانک، رضایت نیروی انسانی و ارتقاء انگیزه و تعلق سازمانی و افزایش ظرفیت های نیروی انسانی مهم ترین شاخصهای مدیریت و توسعه منابع انسانی است.

محبیان اضافه کرد: اهداف استراتژیک ارتقاء بهره وری شامل؛ کاهش بازده نزولی و افزایش بهره وری و توسعه درآمدهای خدمات و اهداف استراتژیک رضایت مشتری نیز شامل طراحی و پیاده سازی خدمات جدید؛ توسعه کمی و کیفی خدمات جاری و تقویت ارتباط با مشتریان تعیین شده است.

رئیس هیات مدیره پست بانک خاطرنشان کرد: اهداف استراتژیک توسعه خدمات خرده بانکداری شامل تامین خدمات بانکی در دفاتر خدمات بانکی و تامین منابع مالی خرد، تامین تسهیلات خرد و نهادینه کردن نظام قرض الحسنه و اهداف استراتژیک توسعه بانکداری الکترونیک شامل ارتقاء سامانه های Core Banking فراز و سیما، توسعه، طراحی و پیاده سازی خدمات الکترونیک جدید و توسعه خدمات بین بانکی خواهد بود.

مدیرعامل پست بانک تاکید کرد که برنامه های عملیاتی پست بانک تا پایان فروردین ماه سال جاری توسط هیات مدیره تصویب و به کلیه واحدهای اجرائی و ستادی ابلاغ می شود.
 


 
نام :
تلفن همراه :
آدرس ايميل :