کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رييس مرکز توسعه IT و رسانه‌های ديجيتال خبر داد:

برگزاری ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های ديجيتال در مهرماه

خبرگزاری ايسنا , 9 ارديبهشت 1391 ساعت 15:54

رييس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های ديجيتال از برگزاری ششمين جشنواره و نمايشگاه بین‌المللی رسانه‌های ديجيتال از سیزدهم تا بيست‌ودوم مهرماه در تهران خبر داد.


رييس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های ديجيتال از برگزاری ششمين جشنواره و نمايشگاه بین‌المللی رسانه‌های ديجيتال از سیزدهم تا بيست‌ودوم مهرماه در تهران خبر داد.

به گزارش افتانا،حسن عليزاده  گفت: ششمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های ديجيتال از ۱۳ تا ۲۲ مهرماه سال جاری با هدف ایجاد بستر رقابتی ميان تولیدکنندگان رسانه‌های دیجیتال و در جهت رشد، شکوفایی و رونق بخشی به بازار داخلی و خارجی محصولات ایرانی در مصلی تهران برگزار می‌شود.

رييس مرکز توسعه فناوری‌اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال افزود: حمایت از افراد، مراکز، موسسات، تشکل‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه تولید آثار و محصولات فرهنگی و هنری دیجیتال از جمله مواردی است که این مرکز در سال توليد ملی، حمايت از کار و سرمايه ايرانی در دستور کار قرار داده است، به همين جهت تلاش داریم تا با ایجاد جايگاهی معتبر برای عرضه و ارزيابی رسانه‌های ديجيتال در کشور، بستر مناسب برای توليد و توسعه‌ي‌ محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی را در حوزه رسانه‌های ديجيتال فراهم کنیم.

وی با اشاره به نرم‌افزارهای رسانه‌‌ها، بازی‌های رایانه‌‌يی، نرم‌افزارهای تلفن همراه، هنرهای دیجیتال و پایگاه‌های اینترنتی و رسانه‌های برخط كه از جمله بخش‌های این جشنواره و نمایشگاه‌اند،‌ تصریح کرد: تلاش شده تا در نشست‌های تخصصی این جشنواره، موضوعات مرتبط با آسیب‌شناسی فضای مجازی و آگاه‌سازی خانواده‌ها نسبت به تهدیدها و فرصت‌های فضای مجازی مورد طرح و بحث قرار گیرد.

علیزاده با اشاره به استقبال مردم از پنجمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در سال گذشته افزود: این نمایشگاه مهرماه سال گذشته با بیش از ۹۰۰ غرفه در فضایی بالغ بر ۹۰ هزار مترمربع توانست پذیرای بیش از ۲ میلیون نفر بازدیدکننده باشد که امسال با توجه به جذاب‌تر شدن فضای نمایشگاهی و نیز برنامه‌های ویژه‌ای که تدارک دیده شده است، پیش‌بینی می‌شود نمایشگاه از رونق بسیار مناسب‌تری نسبت به سال‌های گذشته برخوردار باشد.


کد مطلب: 1048

آدرس مطلب :
https://www.aftana.ir/news/1048/برگزاری-ششمین-جشنواره-نمایشگاه-بین-المللی-رسانه-های-ديجيتال-مهرماه

افتانا
  https://www.aftana.ir