نسخه سازمانی اینستاگرام بهصورت اختصاصی برای سازمانهای برزیلی تهیه و وارد بازار شد.
عرضه نسخه سازمانی اینستاگرام
همکاران سیستم , 3 شهريور 1395 ساعت 9:00
نسخه سازمانی اینستاگرام بهصورت اختصاصی برای سازمانهای برزیلی تهیه و وارد بازار شد.
نسخه سازمانی اینستاگرام بهصورت اختصاصی برای سازمانهای برزیلی تهیه و وارد بازار شد.
به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، سازمانهای برزیلی میتوانند از ابزار شبکه اجتماعی Instagram for Business استفادهکنند که بهصورت اختصاصی برای آنها عرضه شدهاست. نسخه اولیه این محصول از ماه گذشته وارد بازار شد، دسترسی داشتهباشند.
این ابزار، قابلیتهای مختلف ازجمله پروفایلهای سازمانی، تحلیلی و امکانات ویژه برای انتشار مستقیم مطالب روی آگهیهای تبلیغاتی از طریق اپلیکیشن مربوطه را شامل میشوند. این قابلیت در نخستین مرحله برای سازمانهای آمریکایی، بریتانیایی و نیوزیلندی عرضه شدهبود.
ساخت آگهیهای تبلیغاتی موبایلی یکی دیگر از امکاناتی است که به نسخه سازمانی اینستاگرام اضافه شدهاست و این امکان را فراهم میکند تا کسبوکارها بتوانند مطالب انگیزاننده و تخفیفهای خود را در قالب آگهیهای تبلیغاتی منتشر کنند. این اپلیکیشن ویژه همچنین میتواند پیشنهادات منحصربهفرد مبتنیبر مخاطبان و بودجه سازمانی را هم ارائه دهد.
کسبوکارهایی که هماکنون از اینستاگرام استفاده میکنند و بیش از ۱۰۰ دنبالکننده در صفحه خود دارند، این فرصت را در اختیار خواهند داشت تا همه فعالیتهای خود را به نسخه جدید انتقال دهد که این اتفاق برای صفحه آنها در فیسبوک هم بهصورت مشابه انجام میگیرد.
پروفایلهای سازمانی طی چند ماه آتی عرضه میشوند و قرار است تا پایان سال جاری میلادی تمام نقاط جهان را تحت پوشش خود قرار دهند.
اینستاگرام ادعا میکند که هماکنون بیش از ۲۰۰ هزار مرکز تبلیغاتی در آن مشغول به فعالیت هستند که بخش اعظم آنها را سازمانهای کوچک و متوسط تشکیل میدهند.
کد مطلب: 11622