شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 27 Apr 2024
جالب است ۰
اینستاگرام در نسخه به‌روزرسانی شده این شبکه اجتماعی به کاربران اجازه می‌دهد تا به حساب کاربری خود پنج لینک اضافه کنند.
اینستاگرام در نسخه به‌روزرسانی شده این شبکه اجتماعی به کاربران اجازه می‌دهد تا به حساب کاربری خود پنج لینک اضافه کنند.
 
به گزارش افتانا به نقل از تک‌کرانچ، اینستاگرام به‌تازگی قابلیت جدیدی را برای افزودن لینک به پروفایل‌های کاربر ارائه داده است که Linktree، Beacons و بسیاری دیگر از ارائه‌دهندگان راه‌حل «لینک در بایو» را به چالش می‌کشد. این شرکت روز سه‌شنبه اعلام کرد که اکنون به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر پنج لینک به بایوی پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنند که می‌تواند فالوورهای خود را به محتوای دیگر هدایت کند - مانند تجارت آنلاین، برندهایی که می‌خواهند تبلیغ کنند و یا دلایلی که به آن‌ها اهمیت می‌دهند.
 
این شرکت می‌گوید که این ویژگی یکی از درخواست‌های اصلی در میان سازندگان بوده است، اما در واقع، این نمونه‌ای از این است که چگونه شکست اینستاگرام در انطباق با نیازهای آن جامعه به راه‌حل‌های جایگزین اجازه رونق داده است.
 
Linktree و دیگران عمدتاً به دلیل محدودیت‌های پلتفرم، مانند محدودیت‌های اینستاگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی که برای مدت طولانی مانع از اضافه کردن چندین لینک به سایت‌های دیگر توسط کاربران می‌شد، به وجود آمدند زیرا می‌ترسند به هدایت کاربران به محتوای خارج از سایت خود کمک کنند. پلتفرم‌ها ترجیح می‌دهند کاربران را در اینستاگرام یا شبکه خود به دام بیندازند تا اینکه به طور بالقوه زمان و تعامل کاربران را از دست بدهند.
 
اینستاگرام در این انتخاب تنها نبود. تیک‌تاک حتی لینک‌های قابل کلیک در بایوی خود را فقط به آن‌هایی که دارای حساب‌های تجاری هستند محدود می‌کند و این امر باعث می‌شود که کاربران و سازندگان عادی هدایت طرفداران و دنبال‌کنندگان را به وب‌سایت‌های دیگر سخت‌تر کنند.
 
تصمیم اینستاگرام برای این که اکنون، پس از این همه سال، بالاخره به تقاضای سازندگان برای افزایش دسترسی به لینک‌های موجود در بایو رسیدگی کند، ممکن است در واقع به دلیل شکایت از محدودیت‌های سخت‌تر تیک‌تاک باشد.
 
این شرکت احتمالاً می‌بیند که چگونه دسترسی گسترده به پیوندها می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی تلقی شود و به طور بالقوه سازندگان را به برنامه خود بازگرداند. در واقع، اینستاگرام می‌گوید که توانایی آن برای افزودن چندین لینک به یک نمایه برای همه حساب‌ها از جمله حساب‌های تجاری و سازندگان در دسترس خواهد بود.
 
برای اضافه کردن لینک به حسابتان در اینستاگرام، تنها کافی است به پروفایل خود بروید و گزینه ویرایش پروفایل یا Edit Profile را بزنید. در این بخش می‌توانید چندین لینک به پروفایل خود اضافه کنید، برای آن‌ها نام انتخاب کنید و همچنین ترتیب آن‌ها را تغییر دهید.
 
منبع: Techcrunch
کد مطلب : 20686
https://aftana.ir/vdcb00b5.rhbgwpiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی