کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رشد ۸۳ درصدی هزینه‌های امنیت زیرساخت‌های حیاتی تا سال ۲۰۲۷

فریبا یاراحمدی

30 ارديبهشت 1402 ساعت 13:00

تحقیقات شرکت ABI نشان می‌دهد که هزینه‌های مربوط به امنیت زیرساخت‌های حیاتی تا قبل از سال ۲۰۲۷، رشد ۸۳ درصدی را تجربه خواهد کرد.


تحقیقات شرکت ABI نشان می‌دهد که هزینه‌های مربوط به امنیت زیرساخت‌های حیاتی تا قبل از سال ۲۰۲۷، رشد ۸۳ درصدی را تجربه خواهد کرد.
 
به گزارش افتانا به نقل از سایبرسکیوریتی دایو، به گفته مایکل امیری، تحلیلگر ارشد در شرکت تحقیقاتی ABI Research، شیوع تهدیدات علیه زیرساخت‌های حیاتی و تلاش‌های دولت برای مقابله با این تهدیدات، هر دو به یک دوره رشد پایدار در هزینه‌های امنیت سایبری کمک می‌کنند.
 
استراتژی امنیت سایبری ملی که در ماه مارس منتشر شد، احتمالا سرمایه‌گذاری‌های بیشتری را در زمینه امنیت تقویت خواهد کرد.
 
این شرکت تحقیقاتی همچنین مطرح کرد: دولت بایدن به دنبال آن است که صنایع زیرساختی حیاتی را به سمت اتخاذ این اصل سوق دهد تا امنیت سایبری از مرحله طراحی تأمین شود و اطمینان حاصل شود که سیستم‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با امنیت سایبری شرکت‌ها تأمین شود و اگر تهدیدی این امنیت را به خطر انداخت، بازیابی آسان‌تر باشد که برای اجرای این استراتژی‌ها، صنایع باید بودجه امنیت سایبری را افزایش دهند.
 
افزایش مخارج امنیت سایبری زیرساخت‌های حیاتی در طول دوره پنج ساله، از نرخ رشد مرکب سالانه ۱۲ درصدی تخمین‌های ABI Research برای سرمایه‌گذاری‌های امنیتی جهانی به طور کلی پیشی خواهد گرفت.
 
بر اساس این تحقیقات، انتظار می‌رود که اکثر بخش‌های زیرساختی حیاتی حداقل سرمایه‌گذاری امنیتی خود را بین سال‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۷ دو برابر کنند.
 
منبع: Cybersecurity Dive


کد مطلب: 20829

آدرس مطلب :
https://www.aftana.ir/news/20829/رشد-۸۳-درصدی-هزینه-های-امنیت-زیرساخت-های-حیاتی-سال-۲۰۲۷

افتانا
  https://www.aftana.ir