يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
جالب است ۰
در تازه‌ترین شماره دیده‌بان فناوری مطرح شد:

فرمول موفقیت در بانکداری الکترونیکی

ماهنامه دیده‌بان فناوری در سومین شماره خود طی پرونده‌ای «فرمول موفقیت در بانکداری الکترونیکی» را بیان کرد.

ماهنامه دیده‌بان فناوری در سومین شماره خود طی پرونده‌ای «فرمول موفقیت در بانکداری الکترونیکی» را بیان کرد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، جدیدترین شماره ماهنامه دیده‌بان فناوری پرونده‌ای تحت عنوان «فرمول موفقیت در بانکداری الکترونیکی» دارد که طی آن به بررسی راهکارهای پیش‌برنده بانکداری الکترونیکی پرداخته است. 

این پرونده «مهاجرت به بانکداری دیجیتال و ظرفیت‌های فرهنگی و قانونی ما» را در گفتگویی با مهندس احمد مرآت‌نیا، مشاور مدیرعامل بانک آینده، تحلیل می‌کند. از نگاه مهندس مرآ‌ت‌نیا، مسائل فعالان حوزه بانکداری در کشور با هم مشترک است و دغدغه‌های مشابه زیرساختی و امنیتی وجود دارد و با بحث و گفتگوی کارشناسی و هم‌افزایی می‌توان گام‌های بزرگی برای پیشبرد نظام بانکی کشور برداشت. از نظر وی که سال‌ها در عرصه بانکداری کشور فعالیت کرده است، اگر کسانی قدم پیش بگذارند و نهادی ایجاد کنند تا فعالان این حوزه را گردهم آورد، نتیجه امر به نفع بانکداری کشور خواهد بود. 

این پرونده همچنین چگونگی «حضور موفق در بازار جهانی نرم افزار» را از مهندس امید ترابی، قائم‌مقام شرکت توسن، جویا می‌شود. «فرمول موفقیت بانکی» نیز دیگر مطلبی است که در این شماره منتشر شده است. 

متن کامل این پرونده را به‌همراه سایر مطالب خواندنی دیگر می‌توانید در شماره جدید دیده‌بان فناوری ملاحظه کنید. درصورت تمایل به دریافت پیش‌نمایش و خرید نسخه الکترونیکی به سایت طاقچه در این نشانی مراجعه کرده و برای دریافت اشتراک و خرید نسخه کاغذی به سایت مسترسنتر در این نشانی مراجعه کنید.

کد مطلب : 10010
https://aftana.ir/vdcbggb8.rhbg8piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی