يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
جالب است ۰
در جدیدترین شماره ماهنامه دیده‌بان فناوری، پرونده‌ «بازار ضدویروس‌های اوریجینال در ایران» مورد بررسی قرار گرفت.

در جدیدترین شماره ماهنامه دیده‌بان فناوری، پرونده‌ «بازار ضدویروس‌های اوریجینال در ایران» مورد بررسی قرار گرفت. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، جدیدترین شماره ماهنامه دیده‌بان فناوری در بخشی تحت عنوان «بازار ضدویروس‌های اوریجینال در ایران» به بررسی داستان بیست‌ساله ورود آنتی‌ویروس‌های اورجینال به بازار ایران پرداخت. 

مثل بسیاری از بازارهای مصرف در جهان، آنتی ویروس در ایران هم به‌عنوان خط تورم مقابله با تهدیدات سایبری در نظر گرفته می‌شود، اما در کشورمان به این بخش از اکوسیستم امنیت اطلاعات توجه ویژه‌تری هم می‌شود؛ به‌نحوی که گاهی امنیت اطلاعات را مترادف با نصب آنتی ویروس می‌دانند. 

در این پرونده «این کسب‌وکار پررونق است»، نگاهی دارد به تاریخچه شکل‌گیری بازار ارائه نرم‌افزارهای ضدویروس ایران و «غریبه‌هایی در بازار وطن»، «جولان روس‌ها و اروپای شرقی»، «آلمانی‌ها در بازار بزرگ ایران»، «یک شوالیه اسپانیایی»، «هندی‌ها و تلاش برای کسب سهمی از بازار» مطالب دیگری است که در این پرونده می‌خوانید و نیز با روایت «کسپرسکی در ایران» همراه خواهید شد. 

نسخه PDF این پرونده از لینک فایل ضمیمه در بالای خبر قابل دریافت است. 

همچنین درصورت تمایل به دریافت پیش‌نمایش و خرید نسخه الکترونیکی این شماره از ماهنامه دیده‌بان فناوری می‌توانید به سایت طاقچه در این نشانی مراجعه کرده و برای دریافت اشتراک و خرید نسخه کاغذی به سایت مسترسنتر در این نشانی مراجعه کنید. مطالب منتشرشده در شماره‌های پیشین را نیز می‌توانید در این نشانی بخوانید.

کد مطلب : 10016
https://aftana.ir/vdch-vnz.23nvzdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی