جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
جالب است ۰
ماهنامه دیده‌بان فناوری در جدیدترین شماره خود «پرونده کسب‌وکارهای خانوادگی» را ورق زده است.

ماهنامه دیده‌بان فناوری در جدیدترین شماره خود «پرونده کسب‌وکارهای خانوادگی» را ورق زده است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، جدیدترین شماره ماهنامه دیده‌بان فناوری در پرونده اقتصاد و مدیریت به بررسی «پرونده کسب‌وکارهای خانوادگی» در عرصه آی تی پرداخته است. 

این پرونده در مطلبی ضمن بررسی سابقه کسب‌وکارهای خانوادگی در جهان می‌گوید که «مدیریت خانوادگی الگویی موفق برای اداره شرکت‌های فناورانه» است. همچنین در بخشی تحت عنوان «این خانواده‌های فناور» خوانندگان را با خانواده‌های ایرانی آشنا می‌کند که میراث‌شان برای نسل بعد، فناوری است و همگی نام‌های شناخته‌شده‌ای در عرصه فناوری اطلاعات کشور هستند، از برادرانی که پشت یک برند نام‌‌آشنا ایستاده‌اند تا زوج‌هایی که در کنار یکدیگر کسب‌وکاری به راه انداخته‌اند و اکنون حتی در برخی موارد موفق، بانوی خانواده مدیریت آن مجموعه کاری را برعهده دارد. 

دغدغه‌های همین خانواده‌های فناور، ماهنامه را بر آن داشت تا در میزگردی با حضور زنان فعال عرصه کسب‌وکارهای خانوادگی‌ به بررسی موضوع «زنان؛ کلید صلی موفیت یا شکست کسب‌وکارهای خانگی» بپردازد. 

«فناوری اطلاعات و ارتباطات جوامع را خواهد بلعید» و هفت راهکار برای اینکه «چگونه به یک مدیر فضای مجازی تبدیل شویم» مطالب دیگری هستند که در پرونده اقتصاد و مدیریت این شماره از ماهنامه دیده‌بان فناوری پیش روی خوانندگان نهاده شده است. 

متن کامل این پرونده را به‌همراه سایر مطالب خواندنی دیگر می‌توانید در شماره جدید دیده‌بان فناوری ملاحظه کنید. درصورت تمایل به دریافت پیش‌نمایش و خرید نسخه الکترونیکی به سایت طاقچه در این نشانی مراجعه کرده و برای دریافت اشتراک و خرید نسخه کاغذی به سایت مسترسنتر در این نشانی مراجعه کنید.

کد مطلب : 10245
https://aftana.ir/vdcbs5b8.rhbgapiuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی