جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
جالب است ۰
ماهنامه دیده‌بان فناوری در جدیدترین شماره خود پرونده‌ای را به «مالیات بر ارزش افزوده در صنعت فناوری اطلاعات» اختصاص داده‌است.

ماهنامه دیده‌بان فناوری در جدیدترین شماره خود پرونده‌ای را به «مالیات بر ارزش افزوده در صنعت فناوری اطلاعات» اختصاص داده‌است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، جدیدترین شماره ماهنامه دیده‌بان فناوری در پرونده «فراصنعت فاوا» به بررسی موضوع «مالیات بر ارزش افزوده در صنعت فناوری اطلاعات» می‌پردازد. 

در این پرونده، ماهنامه دیده‌بان فناوری در گفتگویی شما را با نگاه کارشناسانه دکتر سعید عابدین درکوش، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی آشنا خواهد کرد که معتقد است «مالیات بر ارزش افزوده برای فناوری اطلاعات غیرعادلانه است». 

دکتر علیرضا طاری‌بخش، معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی کشور نیز در گفتگویی با خبرنگار ماهنامه دیده‌بان فناوری به این موضوع اشاره دارد که «در اکثر کشورهای دنیا نرخ ارزش افزوده یکسان است». همچنین در مطلبی با عنوان «مالیات بر ارزش افزوده، ارزشی افزوده برای اقتصاد کشور» می‌خوانید که چگونه هرچه میزان مالیات بر ارزش افزوده افزایش پیدا کند، میزان کسری بودجه دولت و درنتیجه تورم کاهش می‌یابد. 

متن کامل این پرونده را به‌همراه مطالب خواندنی دیگر می‌توانید در شماره جدید دیده‌بان فناوری ملاحظه کنید. درصورت تمایل به دریافت پیش‌نمایش و خرید نسخه الکترونیکی به سایت طاقچه در این نشانی مراجعه کرده و برای دریافت اشتراک و خرید نسخه کاغذی به سایت مسترسنتر در این نشانی مراجعه کنید.

کد مطلب : 10246
https://aftana.ir/vdcceiqs.2bqx08laa2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی