يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
جالب است ۰
پس از ارزیابی ایده‌های ثبت‌شده در چالش نوآوری توسن، تیم‌های راه‌یافته به هکاتون مشخص شدند.
منبع : راه پرداخت

پس از ارزیابی ایده‌های ثبت‌شده در چالش نوآوری توسن، تیم‌های راه‌یافته به هکاتون مشخص شدند. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، به‌گفته همایون محبوبی، مدیر اجرایی توسن بوم، طبق زمان‌بندی و برنامه اعلام شده اطلاع‌رسانی به این تیم‌ها در روز اول آبان‌ماه انجام شد و نحوه ادامه کار به اطلاع آن‌ها رسید.

به گفته محبوبی با توجه به محدودیت‌های اجرایی، امکان میزبانی از همه ایده‌ها وجود نداشت و  باید بهترین‌ها انتخاب می شد و معیار اصلی داشتن تیم قوی، باتجربه و سابقه اجرایی خوب و همچنین ارائه ایده ناب و خلاقانه بود. 

مدیر اجرایی توسن بوم ضمن اعلام این مطلب که طی یک نامه از همه افرادی که در این رویداد ثبت‌نام کرده بودند، تشکر قدردانی و برای همکاری با آن‌ها جهت ارائه محصولات نوآورانه‌شان در توسن بوم اعلام آمادگی به‌عمل آمد، افزود: مسلماً این شروع یک مسیر طولانی است که ما با فعالان این حوزه آغاز کرده‌ایم و امیدواریم همکاری طولانی‌مدت و سازنده‌ای با تک‌تک این تیم‌ها داشته باشیم. همچنین در حال ظرفیت‌سنجی محل برگزاری برای دعوت از کلیه ثبت‌نام کنندگان در مراسم پایانی هستیم که در صورت مهیا شدن شرایط، به تک‌تک این عزیزان اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. 

شایان ذکر است که  اولین دوره ماراتن برنامه‌نویسی بر پایه‌ سرویس‌های بانکی سیزدهم آبان‌ماه در دانشگاه امیرکبیر برگزار می‌شود. جزئیات برنامه‌های سه روز برگزاری به‌زودی در www.tosanboom.ir اعلام خواهد شد. همچنین علاقه‌منان می توانند آخرین اخبار این رویداد را از  telegram.me/tosanboom و blog.tosanboom.com دنبال کنند.

کد مطلب : 10266
https://aftana.ir/vdcepw8z.jh87pi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی