شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 4 May 2024
جالب است ۰
براساس اطلاعیه صادره از سوی اداره کل انفورماتیک بانک صادرات ایران اعلام شد: با توجه به تغییرات و ارتقاء سخت افزاری سایت مرکزی بانک صادرات ایران سیستم سپهر در روزهای پایانی هفته از روز چهارشنبه ۶/۲/۹۱ لغایت روز جمعه تاریخ ۸/۲/۹۱ ارتباطات بانک دچار اختلال یا قطعی موقت خواهد شد.
 براساس اطلاعیه صادره از سوی اداره کل انفورماتیک بانک صادرات ایران اعلام شد: با توجه به تغییرات و ارتقاء سخت افزاری سایت مرکزی بانک صادرات ایران سیستم سپهر در روزهای پایانی هفته از روز چهارشنبه ششم لغایت روز جمعه تاریخ هشتم اردیبهشت 91 ارتباطات بانک دچار اختلال یا قطعی موقت خواهد شد.

به گزارش افتانا،این اختلال به دلیل ارتقاء و تغییرات درسایت بوده و مشتریان بانک و مردم هیچ گونه نگرانی در رابطه با انجام امور بانکی خود نداشته باشند.

این اطلاعیه تصریح کرده است که این بانک با توجه به در اختیار داشتن بیش از ۴۵ میلیون حساب الکترونیکی ، ۳ هزار شعبه سپهری ، پرداخت یارانه ۲۱ درصد از افراد جامعه و رشد قابل توجه تراکنش‌ها، ارتقاء و تغییرات در سیستم سپهر به منظور خدمات رسانی سریع، گسترده و فراگیر را امری ضروری و اجتناب ناپذیر ساخته است.
کد مطلب : 1031
https://aftana.ir/vdcg.w9qrak9zqpr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی