جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
جالب است ۰
"پیست‌بین" دیگر برای هکرها هم امن نیست

بنگاه خبرپراکنی هکرها تغییر رویکرد می دهد

علاوه بر این اعضای گروه های هکری مشهوری مانند Anonymous و Lulzsec هم از این سایت برای انتشار بیانیه های مطبوعاتی و اطلاعات حساسی که از دیگر سایت ها سرقت کرده بودند استفاده می کردند، اما از این پس هکرهای یاد شده باید به دنبال یافتن مکان هایی دیگر برای انتشار داده های مسروقه باشند
 گردانندگان سایت پیست بین می گویند به دنبال استخدام کارکنان جدیدی است که وظیفه آنها پاکسازی اطلاعات حساسی خواهد بود که از سوی هکرها بر روی این سایت منتشر شده است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، در چند سال اخیر سایت Pastebin به یکی از مراجع اصلی انتشار اخبار فعالیت های هکری و همین طور ذخیره سازی داده های هک شده مبل شده است ولی گردانندگان این سایت که از این امر خرسند نیستند قصد دارند این وضعیت را تغییر دهند.

علاوه بر این اعضای گروه های هکری مشهوری مانند Anonymous و Lulzsec هم از این سایت برای انتشار بیانیه های مطبوعاتی و اطلاعات حساسی که از دیگر سایت ها سرقت کرده بودند استفاده می کردند، اما از این پس هکرهای یاد شده باید به دنبال یافتن مکان هایی دیگر برای انتشار داده های مسروقه باشند.

Jeroen Vader سرمایه گذار ۲۸ ساله ای که دو سال قبل Pastebin را خریداری کرده معتقد است که محتویات این سایت باید پاکسازی شده و از انتشار داده های غیرقانونی در آن جلوگیری شود.

به گفته وی چنین اطلاعاتی دیگر در این سایت در دسترس قرار نمی گیرد و کاربران هم می توانند در صورت انتشار چنین اطلاعاتی به مدیران سایت گزارش دهند. بر این اساس انتشار کلماعت عبور سرقت شده، کدهای منبع مسروقه یا اطلاعات شخصی دیگر در Pastebin ممنوع خواهد بود.
کد مطلب : 1081
https://aftana.ir/vdcb.wb8urhbg8iupr.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی