شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 18 May 2024
جالب است ۰
ماهنامه دیده‌بان فناوری در جدیدترین شماره خود «پرونده اخلاق در فناوری اطلاعات» را ورق زد.

ماهنامه دیده‌بان فناوری در جدیدترین شماره خود «پرونده اخلاق در فناوری اطلاعات» را ورق زد.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، ماهنامه دیده‌بان فناوری در شماره جدید خود، پرونده‌ «فراصنعت فاوا » را به «اخلاق در فناوری اطلاعات» اختصاص داد که و طی آن به بررسی اهمیت اخلاق در فناوری اطلاعات پرداخت. 

این پرونده با مطالبی هم‌چون «اخلاق سازمانی مفهومی فراموش‌شده یا اصلی ضروری؟»، «جامعه باید نسبت به مسائل اخلاقی مطرح در شبکه‌های اجتماعی»، «معرفی برترین سازمان‌های اخلاق‌مدار سال ۲۰۱۵»، «پله‌پله تا نوشتن یک مرام‌نامه اخلاق سازمانی» همراه است. 

همچنین معرفی کتابی تحت عنوان «مدیریت اخلاق حرفه‌ای در سازمان به شیوه جوانمردان» به قلم دکتر غلامرضا خاکی و گفت‌وگویی با دکتر رحیم‌ فرضی‌پور که اعتقاد دارد «مدرک‌گرایی، ضدکارآمدی و البته غیراخلاقی است» بخش‌های دیگری از این پرونده هستند. 

این پرونده همین‌طور به گفت‌وگویی با دکتر علیرضا ثقة‌الاسلام پرداخته است که از دیدگاه او «جامعه باید نسبت به مسائل اخلاقی مطرح در شبکه‌های اجتماعی حساس شود». 

همچنین درصورت تمایل به دریافت پیش‌نمایش و خرید نسخه الکترونیکی این شماره از ماهنامه دیده‌بان فناوری می‌توانید به سایت طاقچه در این نشانی مراجعه کرده و برای دریافت اشتراک و خرید نسخه کاغذی به سایت مسترسنتر در این نشانی مراجعه کنید و یا با شماره ۸۸۷۴۹۴۱۰ در ارتباط باشید. مطالب منتشر شده در شماره‌های پیشین را نیز می‌توانید در این نشانی بخوانید.

کد مطلب : 10845
https://aftana.ir/vdchm6nz.23nvkdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی