يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
جالب است ۰
مدیرکل نظارت بر سرویس‌های ارتباطی رگولاتوری گفت:

ارسال‌کنندگان پیامک‌های تبلیغاتی مجوز بگیرند

شرکت‌هایی که تاکنون پیامک تبلیغاتی می فرستادند از وزارت ارشاد مجوز داشتند، اما برای اطمینان از سلامت محتوا، رگولاتوری بار دیگر این شرکت‌ها را موظف به اخذ تاییدیه از وزارت ارشاد کرده است.
 مدیرکل نظارت رگولاتوری گفت: شرکت‌هایی که تاکنون پیامک تبلیغاتی می فرستادند از وزارت ارشاد مجوز داشتند، اما برای اطمینان از سلامت محتوا، رگولاتوری بار دیگر این شرکت‌ها را موظف به اخذ تاییدیه از وزارت ارشاد کرده است.

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، غلامرضا داداش زاده اظهار داشت: شرکت‌های همکار همراه اول و ایرانسل که محتوا و پیامک تبلیغاتی ارسال می‌کنند، در گذشته از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز داشتند.

مدیر کل دفتر نظارت بر سرویس‌های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: اخیرا و پس از منع ارسال بی اجازه پیامک‌های تبلیغاتی، علیرغم داشتن مجوز، رگولاتوری بار دیگر اپراتورهای تلفن همراه را ملزم کرده که باید دوباره شرکت‌های همکار آنها از وزارت فرهنگ مجوز بگیرند.

داداش زاده گفت: به این ترتیب اپراتورهای تلفن همراه موظف شده‌‌اند از صلاحیت شرکت‌های همکار خود مطمئن شوند.

وی تاکید کرد: این اقدام به منظور ایجاد اطمینان خاطر کامل از سالم بودن محتواهایی است که در پوشش‌های مختلف تبلیغاتی، روی گوشی‌های تلفن همراه مشترکان ارسال می‌شود.
کد مطلب : 1118
https://aftana.ir/vdcc.sqsa2bqs4la82.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی