سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
جالب است ۰
اين پيام خوش‌آمد غيرمنتظرانه درست زماني دريافت شد كه خبرنگاران از هواپيماي پرواز بندرعباس-ابوموسي پياده شدند
منبع : روزنامه شرق
ايرانسل اميدوار است سفر خوشي داشته باشيد و آرزوي اقامتي امن در امارات متحده عربي براي شما دارد.اين متن پيامي بود كه روز چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت برابر با ۹ مي‌۲۰۱۲ در ساعت ۱۱:۳۲ از سوي اپراتور تلفن
همراه، ام‌تي‌ان ايرانسل به گوشي تعدادي از خبرنگاران اعزامي به جزيره ابوموسي فرستاده شد.
 
به گزارش افتانا(پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)،اين پيام خوش‌آمد غيرمنتظرانه درست زماني دريافت شد كه خبرنگاران از هواپيماي پرواز بندرعباس-ابوموسي پياده شدند و بر آسفالت داغ فرودگاه كوچك اين جزيره در قلب آب‌هاي خليج‌فارس گام گذاشتند. البته شبكه ايرانسل در ابوموسي آنتن نمي‌دهد و فقط گهگاهي نشان‌هاي كوچك آنتن تلفن همراهش بالا مي‌آمد و كمي بعد هم پنهان مي‌شد.
 
اما در همين مدت اندك پيام خوش‌آمدگويي ايرانسل با مضمون ورود به امارات را به گوشي خبرنگاران رساند. پيام خوش‌آمد به كشور امارات متحده عربي در حالي از سوي شبكه ايرانسل به گوشي‌هاي تلفن همراه ارسال شد كه اين كشور در سواحل جنوبي خليج‌فارس و در فاصله ۶۰ كيلومتري از جزيره ابوموسي ادعاهايي مبني بر مالكيت بر اين جزيره را دارد و چندي پيش نسبت به سفر استاني محمود احمدي‌نژاد به اين جزيره واكنش‌هاي بسيار تندي نشان داد. در همين حال آرش كرم‌بيگي مدير روابط عمومي ايرانسل در اين‌باره به شرق مي‌گويد: چون ايرانسل با اپراتور اماراتي
اتصالات رومينگ به معناي گسترش سرويس اتصال در مكاني غير از مكاني كه آن سرويس ثبت شده است، دارد وقتي كسي وارد جزاير بشود شبكه اتصالات شما را در حوزه كشور امارات مي‌بيند و پيغام مشترك خود را ارسال مي‌كند. اين مساله به دليل همپوشاني فضاي فركانسي است.

پس از ادعاهاي مقامات امارات بود كه هيات دولت جمهوري اسلامي ايران در قالب مصوبه‌اي، ابوموسي را به عنوان منطقه نمونه گردشگري انتخاب و معرفي كرد. مسوولان سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري هم اعلام كردند تلاش‌هاي خود را براي رونق صنعت گردشگري در اين جزيره شتاب خواهند داد. سفر خبرنگاران به اين جزيره نيز اولين تور بازديد از ابوموسي نام گرفت چون پيش از اين هيچ برنامه‌اي به اين شكل براي غيرساكنان جزيره صورت نمي‌گرفت. 

خبرنگاران حاضر در اين سفر از سوي معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي براي بازديد از ابوموسي رفته بودند تا هم اين جزيره و جذابيت‌ها و قابليت‌هايش را از نزديك ببينند و هم شنواي وعده‌ها و برنامه‌هاي مديران سازمان براي اين منطقه نمونه گردشگري تازه تاسيس باشند. 
کد مطلب : 1239
https://aftana.ir/vdcg.w9qrak9xypr4a.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی