دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
با تمام حاشیه ها سرانجام برگزار می شود:

ایران الکامپ هفدهم، 5 روز دیگر

فعالان حوزه IT بر این باورند که با توجه به بی مهری ها و همچنین کاستی ها و نواقص نحوه برگزاری نمایشگاه این افزایش ۲۰ درصدی آمار شرکت کنندگان به واقعیت موجود نزدیک نبوده و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد
هفدهمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک – ایران الکامپ – ۱۸ تا ۲۲ آذرماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود. 

به گزارش افتانا  بزرگترین رویداد فناوری اطلاعات کشور امسال با شعار " ایران الکامپ؛ آینده امروز" با موافقت ستاد اجرایی این نمایشگاه در ۵ روز برگزار خواهد شد. 

نمایشگاه امسال البته که تا به اینجا رنگ و بویی از آینده امروز ندارد، چرا که به دلیل نداشتن حتی یک وب سایت اختصاصی برگزار کننده ناچار شد که با ارسال پیامکی با مضمون زیر:

"با توجه به درخواست مشارکت کنندگان محترم و پیش بینی استقبال گسترده بازدید کنندگان، تاریخ نمایشگاه الکامپ ۹۰ یک روز تمدید شد."

خبر از  اضافه شدن یک روز دیگر به روزهای برگزاری نمایشگاه بدهد و همه اینها درحالی است که خبر یاد شده  حتی در صفحه نیم بند این نمایشگاه در سایت شرکت مجری درج نشده و همچنان(تا لحظه ارسال این خبر) در وب سایت مذکور تاریخ شروع و پایان نمایشگاه ۱۸ و ۲۱ آذرماه ذکر شده است.

بدین ترتیب زمان برگزاری این دوره از نمایشگاه الکامپ از ۴ به ۵ روز ارتقاء یافت تا بازدید کنندگان و شرکتها از زمان بیشتری برای ایجاد فضای تعاملی و تبادل اطلاعات در جهت ارتقای سطح فناوری اطلاعات کشور، استفاده کنند.

در خصوص تعدادشرکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه خبرهای ضد و نقیضی که حاکی از رشد ۲۰ درصدی شرکت کنندگان نسبت به دوره گذشته است،منتشر شده است و مجری نمایشگاه خبر از حضور ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی می دهد و این در حالی است که سال گذشته ۴۵۰ شرکت در الکامپ ایران حضور داشتند. 

البته شاید همین مسئله که چرا تعداد شرکت های خارجی به طور دقیق اعلام نشده است بر ابهام این آمار بیفزاید.

در این نمایشگاه شرکتهای فعال در حوزه های برق اضطراری UPS - باطری و تجهیزات جانبی، دستگاه های اندازه گیری و آموزشی – فناوری آموزشی ، دوربینهای مدار بسته و آیفونهای تصویری، تبلیغات اینترنتی- بازاریابی تحت وب ، گرافیک کامپیوتر- انیمیشن کامپیوتر – رسانه های دیجیتال و سیستمهای مالتی مدیا، لواز م صوتی و تصویری- تصویربرداری و عکاسی ، بازی های کامپیوتری- سرگرمیها و تجهیزات وابسته، برنامه های پژوهشی و توسعه فن آوری ، فناوری اطلاعات مورد استفاده در تجهیزات راه دور و تکنولوژی ارتباطات، آموزش علوم و فنون کامپیوتری و IT ، تحقیق و توسعه – سرمایه گذاری – بازارهای آینده و فناوریهای در حال ظهور، خدمات پس از فروش و پشتیبانی کامپیوتری و انجمنها – نشریات و مجلات تخصصی حضور خواهند داشت.

دست اندرکاران و فعالان حوزه IT بر این باورند که با توجه به بی مهری ها و همچنین کاستی ها و نواقص نحوه برگزاری نمایشگاه از سویی و اعلام های رسمی و غیررسمی شرکتهای بزرگ فعال در این حوزه مبنی بر تحریم نمایشگاه امسال از سویی دیگر، به نظر می رسد این افزایش ۲۰ درصدی آمار شرکت کنندگان به واقعیت موجود نزدیک نبوده و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

افتانا در قالب یک پرونده ویژه،  از امروز تا پایان برگزاری نمایشگاه، کلیه اخبار و مطالب مرتبط با این نمایشگاه را لحظه به لحظه برای شما منتشر خواهد کرد. 

منتظر خبرهای بعدی ما در خصوص نمایشگاه باشید.
کد مطلب : 128
https://aftana.ir/vdcebv8zijh8w.9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی