دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 20 May 2024
جالب است ۰
پس از چندی وقفه، کنفرانس ظرفیت در راه است

آیا برنامه هفتم توسعه ظرفیتی برای احیای هوشمندسازی دارد

پس از مدتی وقفه در برگزاری سلسله کنفرانس‌های ظرفیت، این‌بار این کنفرانس با موضوع «برنامه هفتم توسعه، فرصتی برای احیای هوشمند‌سازی» برگزار می‌شود.
پس از مدتی وقفه در برگزاری سلسله کنفرانس‌های ظرفیت، این‌بار این کنفرانس با موضوع «برنامه هفتم توسعه، فرصتی برای احیای هوشمند‌سازی» برگزار می‌شود.
 
به گزارش افتانا، کنفرانس ظرفیت با موضوع «برنامه هفتم توسعه، فرصتی برای احیای هوشمند‌سازی» روزهای 7 و 8 شهریورماه 1402 با همکاری کانون افتا، کانون هماهنگی فاوا و تشکل‌ها و شرکت‌های خصوصی و به همت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان برگزار می‌شود.
 
پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات میزبان این دوره از کنفرانس ظرفیت است که پس از مدتی وقفه، برگزاری آن از سر گرفته می‌شود.
 
این کنفرانس شامل سخنرانی‌های کلیدی، پنل‌های تخصصی و نمایشگاه ارائه توانمندی‌های داخلی خواهد بود و مانند کنفرانس‌های ظرفیت پیشین، حضور شرکت‌ها و نهادهای مرتبط و فعال در آن آزاد است.

از آنجایی که در لایحه برنامه هفتم توسعه احکام متعددی وجود دارند که انجام صحیح و اقتصادی آن بدون هوشمند‌سازی، میسر نخواهد بود این کنفراتس سعی دارد فرصت فراهم کند تا مدیران و متخصصان دولتی در مورد برنامه اقدام و عمل در نهاد مرتبط خود به سخنرانی و ارائه مطالب بپردازند و از طرفی بخش‌های فعال در  زنجیره تامین داخلی نیز توانمندی‌ها و راه‌حل‌های خود را برای هوشمند‌سازی در نمایشگاهی که در حاشیه کنفرانس برپا خواهدبود، عرضه کنند. همچنین برخی شرکت‌ها و سازمان‌های مرتبط با زنجیره تامین داخلی نیز پس از بررسی پیشنهادهای ارائه‌شده توسط آنها برای سخنرانی و حضور در پنل، برگزیده خواهند شد.

 
اخبار بیشتر درباره جزییات برگزاری این کنفرانس و نمایشگاه در همین‌جا اطلاع‌رسانی خواهدشد.
 
کد مطلب : 21189
https://aftana.ir/vdcao6nu.49n6a15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی