پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 16 May 2024
جالب است ۰
این‌بار سازمان ثبت اسناد و املاک گرفتار شد

آتش اختلالات مکرر در خرمن خدمات الکترونیک کشور

آتش‌سوزی در کابل برق ورودی باعث ایجاد اختلال در ارائه برخی از خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شده است.
آتش‌سوزی در کابل برق ورودی باعث ایجاد اختلال در ارائه برخی از خدمات الکترونیک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور شده است.
 
به گزارش افتانا، در پی آتش سوزی محدود شب گذشته در کابل برق ورودی ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و خاموش شدن مرکز داده این سازمان، ارائه خدمات الکترونیک ثبتی در دفاتر اسناد رسمی و ادارات ثبت اسناد و املاک با محدودیت مواجه شده است.
 
سید صادق سعادتیان، معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در پی قطعی برق در اثر آتش‌سوزی صورت گرفته و خاموش شدن سرویس‌دهنده‌ها، شرکت توزیع نیروی برق منطقه‌ای که از بدو حادثه در محل حضور دارد درصدد رفع کردن مشکل است و تلاش می‌شود در حداقل زمان ممکن با رفع مشکل برق، نسبت به فعال شدن مرکز داده اقدام شود. از مردم درخواست داریم که امروز از مراجعه غیرضروری به دفاتر اسناد رسمی و ادارات ثبت خودداری شود.
 
وی افزود: تمهیدات لازم برای انجام امور ثبتی ضروری اتخاذ شده و در هماهنگی با ادارات و دفاتر اسناد رسمی از آن‌ها خواسته شده تا با رسیدگی به امور مراجعان و دریافت مستندات آن‌ها در موارد ضروری، نسبت به راهنمایی ارباب رجوع و انجام امور آن‌ها اقدام کنند. به محض پایدار شدن سرویس‌دهنده‌ها، اطلاع‌رسانی لازم به مردم صورت خواهد گرفت.
 
سعادتیان اظهار کرد: جهت جبران این مسئله و برای تسهیل و تسریع امور مردم، ساعات کاری دفاتر اسناد رسمی بنابر اعلام نیاز کانون سردفتران و دفتریاران در روز‌هایی که دچار اختلال در دریافت وب‌سرویس از سایر دستگاه‌ها می‌شود، تا ساعت ۱۸ آن روز تمدید می‌شود تا همه اسنادی که تنظیم و صدور آن‌ها به تأخیر افتاده انجام و به اصحاب سند تحویل شود.


این‌ روزها از سراسر کشور خبرهایی درباره اختلال در سامانه‌ها و سیستم‌ها می‌شنویم. به دلیل قطع ناگهانی برق و گرما و یا به هر دلیل دیگر، این روزها اختلال در زیرساخت‌ها و دیتاسنترهای کشور تبدیل به معضلی شده که هر لحظه باید نگرانش باشیم. 
کد مطلب : 21237
https://aftana.ir/vdcefw8w.jh8zxi9bbj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی