دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 20 May 2024
جالب است ۰
کاربران نسخه بتای واتس‌اپ، قابلیت ارسال یک‌بارمصرف عکس و ویدیوها را که از دسکتاپ و وب حذف شده بود دوباره مشاهده کرده‌اند.
منبع : AWBetaInfo
کاربران نسخه بتای واتس‌اپ، قابلیت ارسال یک‌بارمصرف عکس و ویدیوها را که از دسکتاپ و وب حذف شده بود دوباره مشاهده کرده‌اند.
 
به گزارش افتانا، مانند اکثر پلتفرم‌های پیام‌رسان، واتس‌اپ از پیام‌های ناپدید‌شونده پشتیبانی می‌کند؛ قابلیتی که به‌طور خودکار پیام را پس از یک دوره زمانی مشخص حذف می‌کند. کاربران واتس‌اپ همچنین می‌توانند تصاویر و ویدیوهایی را ارسال کنند که فقط یک‌بار قابل مشاهده است و بعد به شکل خودکار حذف می‌شود (قابلیت View Once).
 
این ویژگی‌های واتس‌اپ، هم در گوشی اندروید و هم در iOS برای گوشی آیفون موجود هستند. این نوع پیام در نسخه‌های دسکتاپ و وب اپلیکیشن نیز موجود بودند با این حال سال گذشته واتس‌اپ امکان ارسال یک‌بارمصرف عکس و ویدیوها را از روی دسکتاپ و نسخه‌ی وب حذف کرد تا همه چیز را ایمن‌تر کند؛ تصمیمی که با انتقاد کاربران مواجه شد.
 
واتس‌اپ پس از دریافت بازخورد کاربران، حالا در حال تغییر این تصمیم است. این پیام‌رسان روی بازگرداندن ویژگی View Once به دسکتاپ (لپ تاپ های ویندوزی و مک بوک) و نسخه‌ی وب کار می‌کند.
 
برخی از کاربران نسخه‌ی آزمایشی بتای واتس‌اپ، در چند هفته‌ی اخیر گزینه‌ی ارسال عکس‌ها و ویدیوهای یک‌بارمصرف را مشاهده کرده‌اند. مشخص نیست که واتس‌اپ قابلیت باز کردن یک‌باره و مشاهده‌ی عکس‌ها و ویدیوها را در دسکتاپ و وب باز می‌گرداند یا خیر، اگرچه احتمال زیادی وجود دارد که در نهایت این اتفاق بیفتد.
 
مثل همیشه، کاربران واتس‌اپ بتا در حال آزمایش ویژگی‌های جدید یا بازگشت ویژگی‌های قدیمی پیش از عموم مردم هستند و نمی‌توان گفت چه زمانی همان عملکرد به نسخه‌ی اصلی واتس‌اپ می‌رسد.
کد مطلب : 21684
https://aftana.ir/vdcayinu.49n6a15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی