دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
پوکو درکنار گوشی‌های سری X6 خود از گوشی مقرون‌به‌صرفه جدیدی به‌نام پوکو M6 پرو با تراشه Helio G99 اولترا و نمایشگر ‍۱۲۰ هرتزی رونمایی کرد.
منبع : FoneArena
پوکو درکنار گوشی‌های سری X6 خود از گوشی مقرون‌به‌صرفه جدیدی به‌نام پوکو M6 پرو با تراشه Helio G99 اولترا و نمایشگر ‍۱۲۰ هرتزی رونمایی کرد.
 
به گزارش افتانا، پوکو M6 Pro برای بازارهای جهانی معرفی شد. دستگاه مذکور از تراشه Helio G99 Ultra استفاده می‌کند و به‌بیان دیگر خبری از اتصال 5G در این گوشی نیست.
 
پوکو M6 پرو با سیستم‌عامل HyperOS عرضه می‌شود و می‌توان آن را حداکثر با رم ۱۲ گیگابایت و فضای ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایت خریداری کرد. این محصول به نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی OLED با وضوح Full HD پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده که لایه‌ای از جنس گوریلاگلس ۵ روی آن قرار دارد. این محصول همچنین از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده می‌کند.
 
دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی پوکو M6 پرو در بریدگی مرکز بالای نمایشگر این دستگاه تعبیه شده است. در بخش پشتی گوشی نیز شاهد دوربین سه‌گانه هستیم که از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS)، دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است.
 
از دیگر امکانات پوکو M6 پرو می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات اشاره کرد. براساس اعلام GSMArena، این محصول ازطریق درگاه USB-C فقط در ۴۴ دقیقه از صفر تا صد درصد شارژ می‌شود. گوشی پوکو همچنین گواهی IP54 دارد و به‌بیان دیگر تاحدودی دربرابر نفوذ آب و گردوغبار مقاوم است. از آن‌جا که قیمت گوشی مذکور مقرون‌به‌صرفه خواهد بود، این قابلیت واقعاً جالب به‌نظر می‌رسد.
 
سایر ویژگی‌های پوکو M6 پرو شامل بلندگوی دوگانه، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، حسگر مادون‌قرمز و تراشه‌ی NFC می‌شود. این محصول در دو نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی با رم ۸ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایتی با رم ۱۲ گیگابایتی در رنگ مشکی، آبی و بنفش عرضه خواهد شد.
 
قیمت گوشی شیائومی مدل پوکو M6 پرو هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است اما انتظار داریم به فهرست بهترین گوشی‌ اقتصادی بازار راه پیدا کند.
کد مطلب : 21834
https://aftana.ir/vdchk6ni.23nzxdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی