دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
یوتیوب موج جدیدی از کاهش سرعت را برای کاربرانی که از مسدودکننده‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند، آغاز کرده است.
منبع : 9to5Google
یوتیوب موج جدیدی از کاهش سرعت را برای کاربرانی که از مسدودکننده‌های تبلیغاتی استفاده می‌کنند، آغاز کرده است.
 
به گزارش افتانا، یوتیوب اخیراً شروع به کاهش سرعت سایت خود در هنگام استفاده از مسدودکننده‌های تبلیغاتی کرده است.
 
موج جدیدی از کاهش سرعت، کاربران را تحت‌تأثیر قرار داده و تنها راه‌حل آن غیرفعال‌ کردن مسدودکننده تبلیغات یا ارتقا به یوتیوب پریمیوم است.
 
مردم برای مبارزه با تبلیغات پرتعداد یوتیوب سال‌ها است که از مسدودکننده‌های تبلیغات بهره می‌گیرند و به گفته‌ی یوتیوب، این روش، شرایط خدمت‌دهی را نقض می‌کند. تبلیغاتی که قبل از ویدیو پخش می‌شوند منبع درآمد عظیمی برای این پلتفرم هستند و تنها راه جلوگیری از آن‌ها بدون استفاده از یک برنامه‌ی متفرقه، پرداخت مستقیم به یوتیوب برای اشتراک پریمیوم است.
 
یوتیوب از چند طریق با مسدودکننده‌های تبلیغاتی مقابله می‌کند. اولین مورد، یک پیام است که می‌گوید: «مسدودکننده‌های تبلیغات شرایط خدمات یوتیوب را نقض می‌کنند.» سپس پیام به شما پیشنهاد می‌کند مسدودکننده‌ی تبلیغات خود را خاموش کنید. کاربر بدون انجام این کار، مجاز به تماشای ویدیو نیست. در جدیدترین اقدام نیز کاربران هنگام استفاده از مسدودکننده‌ها، با کندی سرعت تماشا مواجه می‌شوند.
 
چندین کاربر متوجه شده‌اند که یوتیوب به‌طور ناگهانی دچار تأخیر و عدم پاسخگویی می‌شود و سپس مشخص شد که غیرفعال کردن مسدودکننده‌ی تبلیغاتی، بلافاصله سرعت را به حالت عادی برمی‌گرداند.
 
اگر با این مشکل مواجه شده‌اید، دو گزینه پیش رو دارید: غیرفعال کردن مسدودکننده تبلیغات یا ارتقاء به یوتیوب پریمیوم. برای اکثر کاربران، هیچ‌یک از گزینه‌ها ایدئال نیست. بینندگان یا مجبورند ۱۰ دلار در ماه پرداخت کنند یا به تماشای ده‌ها تبلیغات ویدیویی بنشینند.
کد مطلب : 21843
https://aftana.ir/vdchx6ni.23nzkdftt2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی