دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی مهمی را برای برخی از گوشی‌های پرچمدارش منتشر کرد.
منبع : Samsung
سامسونگ به‌روزرسانی امنیتی مهمی را برای برخی از گوشی‌های پرچمدارش منتشر کرد.
 
به گزارش افتانا، سامسونگ اولین به‌روزرسانی امنیتی سال ۲۰۲۴ را برای برخی از گوشی‌های پرچمدارش منتشر کرد. به‌روزرسانی یادشده با فرم‌ور S91xBXXS3BWL3 برای گلکسی S23 و S90xBXXS7DWL3 و G99xBXXS9FWL9 برای گوشی سامسونگ مدل گلکسی S22 و گلکسی S21 در اروپا منتشر شده است.
 
براساس بیانیه مطبوعاتی سامسونگ، آپدیت جدید حدود ۴۰۰ مگابایت حجم دارد و بسیاری از مشکلات امنیتی گوشی‌های مذکور را برطرف خواهد کرد.
 
ظاهراً آسیب‌پذیری در فرایند جفت شدن با بلوتوث وجود داشته و به مهاجمان امکان می‌داده است بدون اجازه‌ی کاربر با دستگاه بلوتوثی دیگری ارتباط برقرار کند. باگ دیگری به کاربران سامسونگ DeX در محیط‌های چندکاربره اجازه می‌داد تا به اعلان‌های یک کاربر دیگر دسترسی داشته باشند.
 
سامسونگ پیش‌تر وعده داده بود که قابلیت محافظت از نمایشگر در برابر سوختگی را در به‌روزرسانی ماه ژانویه (دی و بهمن) ارائه دهد اما مشخص نیست در به‌روزرسانی جدید این قابلیت وجود دارد یا خیر.
 
آپدیت امنیتی جدید برای برخی از بهترین گوشی‌های سامسونگ منتشر شده اما احتمالاً طی چند روز آینده برای بهترین گوشی‌های میان‌رده و بهترین گوشی‌های تاشو این شرکت از جمله گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و گلکسی A54 منتشر خواهد شد.
کد مطلب : 21844
https://aftana.ir/vdci5var.t1az52bcct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی