دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
به‌روزرسانی جدید تلگرام ارسال پیام صوتی و ویدیویی یک‌بارمصرف و اطلاع از زمان خوانده‌ شدن پیام را امکان‌پذیر می‌کند.
منبع : CXO Today
به‌روزرسانی جدید تلگرام ارسال پیام صوتی و ویدیویی یک‌بارمصرف و اطلاع از زمان خوانده‌ شدن پیام را امکان‌پذیر می‌کند.
 
به گزارش افتانا، به‌روزرسانی ماه ژانویه ۲۰۲۴ (دی و بهمن ۱۴۰۲) تلگرام قابلیت‌های جدیدی به این پیام‌رسان محبوب اضافه کرده است، ازجمله امکان ارسال پیام‌های صوتی (ویس‌مسیج) و پیام‌های ویدیویی (ویدیومسیج) یک‌بار‌مصرف که خود تلگرام آن‌ها را View-Once خطاب می‌کند.
 
تلگرام به کاربرانش امکان می‌دهد که در به‌روزرسانی جدید به هنگام ضبط ویدیو یا پیام صوتی، آن را موقتاً متوقف کنند. به‌علاوه می‌توان زمان خوانده‌ شدن پیام توسط طرف مقابل را در به‌روزرسانی جدید مشاهده کرد.
 
تلگرام در سال ۲۰۲۳ امکان ارسال عکس و ویدیوی یک‌بارمصرف را فراهم کرده بود و حالا تصمیم گرفته است این قابلیت را به بخش پیام صوتی و ویدیویی اضافه کند.
 
از این‌ پس کاربران تلگرام می‌توانند پس از آغاز ضبط پیام صوتی، به آیکون جدیدی دسترسی پیدا کنند که با ضربه روی آن، پیام صوتی به‌حالت یک‌بارمصرف درمی‌آید. در این حالت، پیام به محض پخش شدن توسط طرف مقابل، حذف خواهد شد.
 
تلگرام همچنین اعلام کرده است که کاربران می‌توانند صدا یا ویدیوی در حال ضبط را متوقف کنند و سپس آن را دوباره ادامه دهند. چنین قابلیتی تاکنون در پیام‌رسان تلگرام وجود نداشت. قابلیت دیگر، مشاهده‌ی زمان خوانده‌ شدن پیام است که می‌توان آن را در بخش تنظیمات غیرفعال کرد.
 
تلگرام قابلیتی جدید در دسترس کاربران اشتراکی نیز قرار داده است. حالا کاربران اشتراکی می‌توانند نمایش زمان خوانده‌ شدن پیام را برای طرف مقابل متوقف کنند، اما همچنان زمان خوانده‌ شدن پیام توسط او را ببینند.
کد مطلب : 21892
https://aftana.ir/vdcb5wb5.rhb89piuur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی