دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
ویوو از گوشی میان‌رده جدیدش با نمایشگر باکیفیت و باتری پرظرفیت رونمایی کرد.
منبع : GSMArena
ویوو از گوشی میان‌رده جدیدش با نمایشگر باکیفیت و باتری پرظرفیت رونمایی کرد.
 
به گزارش افتانا، ویوو به صورت رسمی از گوشی Y100 5G در اندونزی رونمایی کرد. گوشی میان‌رده ویوو نمایشگر باکیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه دارد و با برخی مدل‌های گوشی شیائومی و گوشی اوپو رقابت خواهد کرد.
 
براساس اطلاعات رسمی، Y100 5G از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با وضوح +Full HD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱٬۲۰۰ نیت بهره می‌برد. قاب پشتی، براساس مدل انتخابی، پلاستیکی یا چرمی خواهد بود.
 
جدیدترین گوشی ویوو از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴ نسل ۲ قدرت می‌گیرد که با رم ۸ گیگابایتی LPDDR4X و فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی UFS 2.2 همراه شده است.
 
قاب پشتی میزبان سه‌ دوربین شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربینی با حسگر فلیکر است. کاربرد این دوربین دقیقاً مشخص نیست اما عموماً برای تنظیم سرعت شاتر با تشخیص نور محیط به‌کار می‌رود.
 
در بالای نمایشگر، دوربین ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ واتی وظیفه‌ی تأمین انرژی گوشی را بر عهده دارد.
 
از دیگر مشخصات گوشی می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، بلندگوهای دوگانه و پشتیبانی از وای‌فای، بلوتوث ۵ و NFC اشاره کرد. Y100 با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری FunTouch OS 14 عرضه می‌شود.
 
گوشی ویوو Y100 در بازارهای مختلف با کانفیگ‌های مختلفی در دسترس است. این گوشی در بازار هند با پردازنده‌ی دیمنسیتی ۹۰۰ و در بازار چین با اسنپدراگون ۶۹۵ عرضه می‌شود.
 
قیمت گوشی ویوو Y100 5G در بازار اندونزی برای کانفیگ پایه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی حدود ۲۴۵ دلار است. قیمت گوشی در بالاترین کانفیگ به ۲۶۵ دلار می‌رسد و در دو رنگ مشکی و ارغوانی دردسترس خواهد بود.
کد مطلب : 21896
https://aftana.ir/vdcfvcd0.w6dy1agiiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی