شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 4 May 2024
جالب است ۰
یکی از گروه‌های باج‌افزاری ادعا می‌کند که با موفقیت اپیک گیمز را هدف قرار داده و تقریباً ۲۰۰ گیگابایت از اطلاعات را سرقت کرده است.
منبع : Cyber Daily
یکی از گروه‌های باج‌افزاری ادعا می‌کند که با موفقیت اپیک گیمز را هدف قرار داده و تقریباً ۲۰۰ گیگابایت از اطلاعات را سرقت کرده است.
 
به گزارش افتانا، گروه هکری موگیلویچ (Mogilevich) در وب‌سایت دارک‌نت خود از هک‌شدن اپیک گیمز خبر داده است. آن‌ها در پیامی گفتند: «بی‌سروصدا به سرورهای اپیک گیمز حمله کرده‌ایم.»
 
همچنان مشخص نیست که ۱۸۹ گیگابایت داده‌ی سرقت‌شده شامل اطلاعات چه کسانی بوده است. موگیلویچ داده‌ها را برای فروش گذاشته و اعلام کرده است که آخرین مهلت خرید تا ۴ مارس (۱۴ اسفند) است و پس‌از‌آن احتمالاً کل اطلاعات دردسترس عموم قرار خواهد گرفت.
 
با وجود مطرح‌شدن چنین ادعایی، گروه هکری موگیلویچ مدرکی برای اثبات حمله‌ی باج‌افزاری ارائه نداده‌اند و هنوز مبلغ درخواستی خود را برای فروش اطلاعات اعلام نکرده‌اند.
 
گروه هکری موگیلویچ بازیگر جدید دنیای باج‌افزار است. درصورت صحت‌داشتن ادعای هک‌شدن اپیک گیمز، خالق فورتنایت چهارمین قربانی این گروه هکری خواهد بود. اولین قربانی Infiniti USA (زیررمجموعه‌ی نیسان) بود که سرورهایش در ۲۰ فوریه ۲۰۲۴ (۱ اسفند ۱۴۰۲) هک شد.
 
گفته می‌شود هکرهای گروه موگیلویچ به زبان روسی صحبت می‌کنند و مانند گروه لاک‌بیت، در ازای دریافت پول از بقیه، به نیابت از آن‌ها حمله باج‌افزاری انجام می‌دهند.
کد مطلب : 22043
https://aftana.ir/vdcaewnu.49nuy15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی