پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 2 May 2024
جالب است ۰
گوشی میان‌رده جدید وان‌پلاس به باتری پرظرفیت مجهز است و تنها در ۲۹ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.
منبع : GSMArena
گوشی میان‌رده جدید وان‌پلاس به باتری پرظرفیت مجهز است و تنها در ۲۹ دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود.
 
به گزارش افتانا، وان پلاس با عرضه گوشی‌های قدرتمندی مانند وان پلاس ۱۲ و وان پلاس اوپن در یک سال اخیر توجهات را جلب کرده است؛ اما این برند نیز مانند سایر رقبا، محصولات متنوعی در رده اقتصادی و میان‌رده هم دارد.
 
وان پلاس نورد CE 4 جدیدترین مدل از سری Nord است که با وجود قیمت منطقی، امکانات چشمگیری دارد و در مقایسه با وان پلاس نورد CE 3، پیشرفت‌های خوبی تجربه کرده است.
 
گوشی وان پلاس مدل Nord CE 4 از نمایشگر ۶٫۷ اینچی اولد (با نام تجاری AMOLED) استفاده می‌کند. این صفحه‌نمایش دارای نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است، تصاویر را با وضوح +FHD (معادل ۲٬۴۱۲ در ۱٬۰۸۰ پیکسل) نمایش می‌دهد و از استاندارد +HDR10 پشتیبانی می‌کند.
 
جدیدترین گوشی خوش‌قیمت وان پلاس، اولین مدل از سری نورد است که از فناوری Aqua Touch پشتیبانی می‌کند. این فناوری قبلاً در وان پلاس ۱۲ به کار رفته بود و به لطف آن، عملکرد لمسی نمایشگر در شرایط مرطوب بهتر تشخیص داده می‌شود.
 
گوشی جدید سری نورد به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷ نسل ۳ مجهز است و در دو کانفیگ با فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود که هر دو نسخه، دارای ۸ گیگابایت رم هستند و از کارت حافظه تا ظرفیت یک ترابایت پشتیبانی می‌کنند.
 
نورد CE 4 از دو دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و فوق‌ عریض ۸ مگاپیکسلی با حسگرهای ساخت سونی و همچنین یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و به قابلیت فیلم‌برداری با حداکثر وضوح 4K و نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه مجهز است.
 
بهترین گوشی میان رده جدید برند وان‌ پلاس از باتری ۵٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند که با آداپتور ۱۰۰ واتی درون جعبه شارژ می‌شود. وان پلاس مدعی است که نورد CE 4 با این آداپتور در مدت ۲۹ دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد.
 
بخش پشتی بدنه و فریم نورد CE 4 وان پلاس از جنس پلاستیک (پلی‌کربنات) مقاوم ساخته شده است و به لطف طراحی خاص محافظتی تعبیه‌شده در داخل بدنه، این گوشی در مقابل سقوط از ارتفاع ۱٫۵ متری روی سنگ مرمر جان سالم به در می‌برد.
 
گوشی جدید سری نورد وان پلاس برخلاف نسل قبلی خود از گواهی IP54 برای مقاومت در مقابل گرد و غبار و پاشیدن قطرات آب (نه غوطه‌ورشدن در آب) پشتیبانی می‌کند.
 
گوشی وان پلاس Nord CE 4 با پوسته‌ی OxygenOS 14 و سیستم‌عامل اندروید ۱۴ عرضه می‌شود. وان پلاس وعده‌ی دو سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و سه سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای این گوشی داده است.
 
وان پلاس نورد CE 4 از ۴ آوریل (۱۶ فروردین) در بازار هند عرضه خواهد شد. قیمت گوشی جدید OnePlus Nord CE 4 در کانفیگ‌های ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به ترتیب حدود ۳۰۰ و ۳۲۵ دلار است. این گوشی در دو رنگ خاکستری (براق) و سبز یشمی به فروش می‌رسد.
کد مطلب : 22118
https://aftana.ir/vdcdjf0x.yt0xf6a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی