جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 3 May 2024
جالب است ۰
محدودیتی تازه برای گیمرهای ایرانی

دیسکورد با دستور قضایی فیلتر شد

بار دیگر، دیسکورد که یک پلتفرم چت گروهی آنلاین با قابلیت ارسال محتوای متنی و تصویری و استریم بازی است، برای ایرانی‌ها فیلتر شد.
بار دیگر، دیسکورد که یک پلتفرم چت گروهی آنلاین با قابلیت ارسال محتوای متنی و تصویری و استریم بازی است، برای ایرانی‌ها فیلتر شد.
 
به گزارش افتانا، اردیبهشت‌ماه برای کاربران دیسکورد در ایران با فیلترینگ آغاز شد. دیسکورد، پلتفرم محبوب گیمرها به دستور دادستانی و با اعمال فیلترینگ از دسترس کاربران با IP ایران خارج شد. آزاد بودن ارسال محتوای جنسی در پلتفرم دیسکورد علت اعمال این محدودیت جدید اعلام شده است. گفته می‌شود کاربران در بعضی از گروه‌ها و کانال‌های دیسکورد، فیلم‌‌های غیراخلاقی منتشر کرده‌اند و همین موضوع باعث شده این پلتفرم بار دیگر در کشور فیلتر بشود

در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ نیز دیسکورد همانند تعدادی زیادی از شبکه‌های اجتماعی و اپ‌های خارجی برای کاربران ایرانی مسدود شده بود و در دی‌ماه ۱۴۰۱ رفع فیلتر شده بود و اکنون از سوی مقامات قضایی بار دیگر فیلتر شده است تا کاربران ایرانی‌اش به سرنوشتی همانند کاربران ایرانی توییچ دچار شوند که پرمخاطب‌ترین سرویس استریم بازی دنیا محسوب می‌شود و از تیرماه 1401 برای کاربران با آ‌ی‌پی ایران، فیلتر است.
 
 
کد مطلب : 22163
https://aftana.ir/vdcdsf0x.yt0x96a22y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی