يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
جالب است ۰
کنفرانس RSA که با هدف تقویت پیشرفت‌های نوآورانه برگزار می‌شود، امسال نیز با ارائه بزرگ‌ترین و جسورانه‌ترین ایده‌ها آغاز به کار کرد.
منبع : RSA
کنفرانس RSA که با هدف تقویت پیشرفت‌های نوآورانه برگزار می‌شود، امسال نیز با ارائه بزرگ‌ترین و جسورانه‌ترین ایده‌ها آغاز به کار کرد.

به گزارش افتانا، هیو تامپسون رئیس اجرایی  RSACو از برگزارکنندگان کنفرانس RSA2024 خطاب به شرکت‌کنندگان گفت: شما عضو مهمی از یک جامعه قوی هستید، جامعه‌ای که به مدت 33 سال برای حل مشکلات سخت، به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه‌ها، نوآوری، شکل‌دهی و اطلاع‌رسانی خط مشی‌ها و به چالش کشیدن یکدیگر برای انجام بهتر کارها در کنار هم بوده‌ایم. وقتی با هم کار می‌کنیم قوی‌تر هستیم تا ببینیم در این سال‌ها چه آموخته‌ایم و در آینده چه خواهیم دید. بهترین‌ها هنوز در راه‌اند.
 
مارک وارنر، رئیس کمیته اطلاعات سنا که از سخنرانان روز نخست کنفرانس RSA2024 بود در مورد ابهامات پیش‌آمده پیرامون شرکت‌های ارتباطی مشمول پیروی قانون نظارت که اخیراً تمدید شده است، صحبت کرد و گفت: نحوه تنظیم اصلاحیه مجلس انبوهی از سؤالات را در مورد ارائه‌دهندگان خدمات ارتباطات الکترونیکی (ECSPs) ایجاد کرد. ولی ما روی آن کار می‌کنیم و من کاملاً متعهد به رفع این مشکل هستم.  
 
این سناتور گفت: تعریف ECSP با توجه به تغییرات سریع در فناوری از زمان تصویب بند 702 در قانون در سال 2008، نیاز به به‌روز‌رسانی دارد و باید متکی بر آنچه که در حال حاضر هست به بازتعریف آن پرداخت.
 
آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، نیز درباره چگونگی برنامه‌ریزی دولت بایدن برای تعامل با سایر کشورهای جهان در مورد طیف وسیعی از مسائل امنیتی تکنولوژیکی سخنانی بیان کرد.
 
کنفرانس RSA که عنوان آن، مخفف نام ران ریوست، آدی شامیر و لئونارد ادلمن سه بنیانگذار آن است، هر سال در آمریکا برگزار می‌شود.
 
 
 
کد مطلب : 22197
https://aftana.ir/vdca06nu.49nuo15kk4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی