يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
جالب است ۰
چت‌جی‌پی‌تی اکنون حافظه خود را دارد و می‌تواند جزئیاتی را درباره کاربرانش بیاموزد و به خاطر بیاورد.
منبع : independent
چت‌جی‌پی‌تی باکمک حافظه خود، می‌تواند جزئیاتی را درباره کاربرانش بیاموزد و به خاطر بیاورد.
 
به گزارش افتانا، چت‌جی‌پی‌تی اکنون می‌تواند جزئیاتی را درباره کاربرانش به خاطر بیاورد و بیاموزد . این سیستم نکات ادبی و نوشتاری بیشتری را هم به خاطر می‌آورد، مانند اینکه کسی دوست دارد پاسخ‌هایش به صورت فهرستی و تیتروار ارائه شوند، یا اینکه افراد دوست دارند از چه زبان‌های برنامه‌نویسی رایانه‌ای استفاده کنند. البته این ابزار اکنون برای کاربران نسخه پولی چت‌جی‌پی‌تی پلاس در حال عرضه است و احتمالا به دلیل قوانین داده‌ها در اروپا یا کره در دسترس نیست.
 
چت‌جی‌پی‌تی همیشه می‌توانست جزئیات را در یک مکالمه خاص، به خاطر بسپارد اما زمانی که مکالمه بسته می‌شد، این خاطرات ثبت شده از بین می‌رفتند، اما اکنون این حافظه قبلی حتی پس از خروج فرد از برنامه و بازگشت به آن باقی می‌ماند.
 
حافظه یکی از چالش‌های اصلی برای مدل‌های زبانی بزرگ مانند مدل‌هایی است که چت‌جی‌پی‌تی را راه‌ می‌اندازند و تغذیه می‌کنند، چرا که بدون حافظه، شخصی‌سازی پیام‌ها برای شخص طرف صحبت دشوار است. از آن زمان، اوپن‌ای‌آی به دنبال افزودن ویژگی‌های حافظه به محصولش بود.
 
با در نظر گرفتن اینکه، آن خاطرات در سیستم ذخیره می‌شوند، این ابزارها با نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی همراه هستند. اوپن‌ای‌آی در این مورد اعلام کرد که آگاه است این ویژگی جدید ملاحظات حفظ حریم خصوصی و امنیت را به همراه می‌آورد و تلاش می‌کند با امکان تغییر تنظیمات، این نگرانی‌ها را کاهش دهد‌ تا نتواند اطلاعات حساسی مانند جزییات سلامتی‌ را در خاطر نگه دارد.

 
کد مطلب : 22200
https://aftana.ir/vdcfx0d0.w6d0xagiiw.html
تگ ها
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی