دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 6 May 2024
جالب است ۰
این آسیب پذیری در پروتكل WPS وجود دارد، زمانی كه دستگاه ها در حالت PIN-ER كار می كنند، به عنوان Wi-Fi Simple Config شناخته می شود
در پاسخ به یك هشدار عمومی درباره رخنه های امنیتی در راه اندازی حفاظت شده Wi-Fi(WPS)، سیسكو لیستی از محصولات آسیب پذیر را منتشر نمود و به مشتریان خود تاكید می كند تا زمانی كه یك اصلاحیه برای این نرم افزارها آماده شود، مشخصه WPS را غیر فعال نمایند.

به گزارش افتانا ابزار حمله برای این آسیب پذیری در دسترس عموم است، بنابراین برای كاربران آسیب پذیر بسیار مهم است كه به تمامی هشدارهای شركت تولیدكننده توجه نمایند.

این آسیب پذیری در پروتكل WPS وجود دارد، زمانی كه دستگاه ها در حالت PIN-ER كار می كنند، به عنوان Wi-Fi Simple Config شناخته می شود.

عملكرد دستگاه ها در حالت PIN-ER به كلاینت WPS این امكان را می دهد تا به منظور پیكربندی كلاینت بر روی یك شبكه امن شده تنها PIN صحیح WPS را وارد نماید. یك ضعف در این پروتكل تمامی دستگاه هایی كه در حالت PIN-ER كار می كنند را تحت تاثیر قرار می دهد و ممكن است به یك هكر اجازه دهدتا از راه دور بدون احراز هویت در یك زمان كوتاه،WPS PIN را پیكربندی نماید.
سیسكو مجددا توصیه می كند كه به منظور جلوگیری از سوء استفاده احتمالی، مشخصه WPS را غیر فعال نمایید.
در لیست زیر می توانید محصولات آسیب پذیر سیسكو را مشاهده نمایید.
کد مطلب : 348
https://aftana.ir/vdcicvap2t1a5.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی