يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 5 May 2024
جالب است ۰
سازمان فناوری اطلاعات اعلام آمادگی کرد؛

حمایت معنوی و مالی از الکامپ هجدهم

سازمان فناوری اطلاعات به نوبه خود حمایت معنوی و مالی خود را از الکامپ هجدهم دریغ نخواهد کرد.
منبع : وب سایت خبری نمایشگاه الکامپ
سازمان فناوری اطلاعات به نوبه خود حمایت معنوی و مالی خود را از الکامپ هجدهم دریغ نخواهد کرد. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)،کامپیوتر و تجارت الکترونیکی ، مهندس علی اصغر انصاری ، معاونت توسعه و مدیریت شبکه سازمان فناوری اطلاعات گفت : سازمان فناوری اطلاعات به نوبه خود حمایت معنوی و مالی خود را از الکامپ هجدهم دریغ نخواهد کرد تا با حضورهم افزا و حداکثری فعالان فناوری کشورو افزایش کیفیت برگزاری در این نمایشگاه شاهد برگزاری نمایشگاهی در جهت توسعه کسب و کار داخلی باشیم . 

وی در خصوص برگزاری این دوره از الکامپ اظهار داشت : با توجه به حضور بنده در چند جلسه از جلسات شورای سیاست گذاری الکامپ هجدهم از تمامی اعضاء و همکارانی که در این شورا حضور داشتند تقاضا کردیم که در جهت همدلی و ایجاد فضایی صمیمانه برای این دوره از برگزاری الکامپ هجدهم باشند. 

وی در ادامه گفت : زیرا شرایط کشورما در حال حاضر اقتضا می کند که از پرداختن به مشکلات و موضوعات مختلف درون صنفی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دوری کرده و حذر کنیم و فقط به بحث توسعه کسب و کار وصنایع داخلی بپردازیم . 

وی ضمن اشاره به این موضوع که در این دوره از نمایشگاه جیتکس استقبال مناسبی از شرکت های ایرانی به عمل نیامده است گفت : با توجه به این مشکلات تمامی فعالان دولتی و خصوصی حوزه IT و ICT باید با همدلی و در شرایطی صمیمانه و به دور از هر بحث سیاسی در هجدهمین دور نمایشگاه الکترونیک ، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی شرکت کنند . 

انصاری خاطر نشان کرد : بنده در این چند جلسه از دوستان وزارت صنعت ، ومعدن و تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه ها نیز در خواست کردم تا در خصوص محاسبه هزینه های ارزی – ریالی بررسی هایی انجام شود تا مجموعه متقضیان حضور در این نمایشگاه از جمله سازمان فناوری اطلاعات بتوانند با حداقل هزینه ها حضور بهم رسانند زیرا در دوره های قبلی هزینه ها خیلی بالا بوده و در شرایط فعلی برای شرکت ها صرف چنین هزینه هایی مقدور نیست. 

وی همچنین گفت : توجه و توسعه و حمایت از شرکت های نوپا و دانش بنیان نیز باید در دستور کار مجریان و مسوولان برگزاری این دوره از نمایشگاه الکامپ قرار گیرد تا فرصتی برای توسعه و پیشرفت این شرکت ها نیز فراهم شود. 

معاونت توسعه و مدیریت شبکه سازمان فناوری اطلاعات در خصوص حضور در الکامپ هجدهم خاطر نشان کرد : ما در هجدهمین دور نمایشگاه الکترونیک ، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی هم حضور خواهیم داشت و حتی بنده به جناب مهندس حکیم جوادی پیشنهاد داده ام که برای شبکه ملی اطلاعات نیز غرفه ای مستقل داشته باشیم.
کد مطلب : 3694
https://aftana.ir/vdcd.n0s2yt09oa26y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی