سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 30 Apr 2024
جالب است ۰
در گفت و گو با مدیرعامل شرکت پرشیا سیستم

نمایشگاه الکامپ سازماندهی ندارد

اختصاصی افتانا
با این شرایط و نوسانات نرخ ارز، تنها راهی که برای شرکت هایی که نماینده شرکت های خارجی هستند، باقی می ماند، عدم حضور در نمایشگاه و از دست دادن بازار است.
شرکت پرشیا سیستم یکی دیگر از آن دسته شرکت هایی است که با هدف همسویی با سازمان نظام صنفی رایانه ای و به نشانه اعتراض به مجری برگزاری الکامپ هجدهم، امسال در نمایشگاه شرکت نخواهد کرد. 

به گزارش افتانا(پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، حسن اسدی مدیرعامل شرکت پرشیا سیستم با بیان اینکه متاسفانه هر ساله شاهد تنزل سطح نمایشگاه الکامپ هستیم گفت: متاسفانه الکامپ، هر سال با مشکلات متعددی درگیر است و هیچگاه به صورت تخصصی و سازمان دهی شده برگزار نشده است.

وی ادامه داد: این در حالیست که شرکت ها و سازمان ها هم بی توجه به تاثیر مثبتی که ممکن است نمایشگاه برای آنها داشته باشد در آن شرکت می کنند و این مسئله باعث می شود، کسی به فکر برطرف کردن چالش های آن برای دوره های آتی نباشد. 

اسدی یکی از مهمترین چالش های پیش روی الکامپ را عدم وجود یک مجری ثابت و با تجربه دانست و در این مورد یادآوری کرد: متاسفانه سازمان توسعه تجارت بدون هیچگونه نظرخواهی و مشورت با سازمان نظام صنفی رایانه ای به عنوان نماینده بخش خصوصی، تیمی غیر حرفه ای و غیر مرتبط را به عنوان مجری الکامپ تعیین می کند و این اقدام غیرکارشناسانه بزرگترین ضربه را به فعالان این بخش وارد می کند.

مدیر عامل شرکت پرشیا سیستم، در ادامه قانون ارزی و ریالی بودن را یکی از مهمترین عوامل عدم استقبال شرکت های خصوصی از نمایشگاه الکامپ هجدهم دانست و در این زمینه گفت: واقعاً جای سوال دارد که چطور نمایشگاهی که در داخل برگزار می شود، باید پرداخت هایش به صورت ارزی باشد و در طول این سال ها هیچ سازمان و ارگانی نتوانسته است در این خصوص به سازمان نمایشگاه ها غلبه کند.» وی یادآور شد: با این شرایط و نوسانات نرخ ارز، تنها راهی که برای شرکت هایی که نماینده شرکت های خارجی هستند، باقی می ماند، عدم حضور در نمایشگاه و از دست دادن بازار است.

همچنین اسدی بازدید کننده نمایشگاه الکامپ را تخصصی ندانست و گفت: تا زمانیکه نمایشگاه بدون سازماندهی و همچنین جداسازی بخش های مختلف IT برگزار می شود، بازدید کننده نمایشگاه هم تخصصی نبوده و برای شرکت کنندگان بازدهی لازم را نخواهد داشت.
کد مطلب : 4168
https://aftana.ir/vdca.inyk49n6a5k14.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی