پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 2 May 2024
جالب است ۰
تحلیلی بر وضعیت شرکت کسپرسکی :

تداوم رشد شرکت کسپرسکی در سال ۲۰۱۱

بر اساس نتایج گزارش مدیریتی آزمایشگاه کسپرسکی درباره سال ۲۰۱۱، درآمدهای این شرکت به ۶۱۲ میلیون دلار آمریکا یعنی بالاتر از ۱۴ درصد در سطح جهان رسیده است و در همه مناطق رشد داشته است
آزمایشگاه کسپرسکی، تولیدکننده پیشتاز نرم‌افزارهای مدیریت تهدید و محتوای امن، اعلام کرد که موفق شده در سال ۲۰۱۱ به رشد فروش قابل توجهی برسد. 

به گزارش افتانا، بر اساس نتایج گزارش مدیریتی آزمایشگاه کسپرسکی درباره سال ۲۰۱۱، درآمدهای این شرکت به ۶۱۲ میلیون دلار آمریکا یعنی بالاتر از ۱۴ درصد در سطح جهان رسیده است و در همه مناطق رشد داشته است. 

یوجین کسپرسکی، رئیس و مدیر عامل آزمایشگاه کسپرسکی، توضیح داد: «سال ۲۰۱۱ برای کل صنعت امنیت فناوری اطلاعات بسیار چالش‌انگیز بود. آزمایشگاه کسپرسکی با وجود مواجهه با مجموعه فزاینده‌ای از تهدیدهای پیچیده جدید در شرایط دشوار بازار، رشد فروش قابل توجهی را به طور موفقیت‌آمیز به دست آورده است. تیم جهانی ما برای توسعه بسیاری از فناوری‌های ابتکاری جدید و اجرایی کردن آنها در جدیدترین محصولات واقعاً سخت تلاش کرده است. به اینکه کار ما در سطح جهان اعتبار بالایی کسب کرده است، افتخار می‌کنیم. و برای چالش‌های جدید سال آتی، بهبود بیشتر فناوری‌ها و توسعه موفقیت تجاری خود در سطح جهان آماده هستیم.» 

به منظور رویارویی با این چالش‌های جدید، آزمایشگاه کسپرسکی در اواخر سال ۲۰۱۱ تغییراتی را در ساختار سازمانی خود انجام داد. تیم مدیریت اين شركت برای تصمیم‌گیری سریع‌تر، در حین حفظ انعطاف‌پذیری و نوآوری شرکت به طور کلي، جهت تضمین بهترین عملکرد کاری ممکن و انگیزه بالا بین کارکنان آزمایشگاه کسپرسکی آماده می‌شود. 

این شرکت همچنین اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد خصوصی باقی بماند و این امر به حفظ کارایی و انعطاف‌پذیری به منظور رقابتی بودن در بازار جهانی پویای امروز کمک خواهد کرد. آزمایشگاه کسپرسکی بر متمایز شدن از طریق ابتکار در فناوری و رشد اساسی تمرکز خواهد کرد و به توسعه جامعه شرکاي جهانی خود بر اساس یک رویکرد فروش محلی ادامه خواهد داد. در اين راستا، استراتژی محصول به عنوان تمرکز اصلی باقی می‌ماند و یک مجموعه جامع محصول را هدف قرار خواهد داد که در آن هر محصول یا نرم‌افزار نیاز یک مشتری خاص را مرتفع می‌سازد. 

دستاوردهای برجسته در عرصه فناوری و محصولات ابتکاری جدید آزمایشگاه کسپرسکی در طول سال ۲۰۱۱ به شراکت‌های استراتژیک جدیدي منجر گردید و شرکت‌های جهانی متعددي مانند سامسونگ، سونی، فراری و دیگران برای کسب موفقیت متقابل به کسپرسکی پیوستند. 

در ژانویه سال ۲۰۱۲، آزمایشگاه کسپرسکی در مربع جادویی گارتنر برای پلتفرم‌های محافظت از کاربر نهایی، به طور رسمی لقب «رهبر» را گرفت. کسب این مقام تا اندازه‌ای به عرضه نرم‌افزار شرکتی جدید شرکت به نام Kaspersky Endpoint Security ۸ در طول سال ۲۰۱۱ مربوط می‌شود. در این نرم‌افزار از جدیدترین فناوری‌های امنیتی مرکب هوشمند آزمایشگاه کسپرسکی به همراه عمیق‌ترین محافظت ممکن در برابر بدافزار و طیف وسیعی از ابزارهای امنیتی مانند Kaspersky Security Center، کنسول مدیریتی مشابه این محصول، استفاده شده است. 

پتر مرکولف، مدیر اجرایی بخش محصولات كسپرسكي می‌گوید: «در سال‌های آتی به تمرکز خود روی استراتژی متمایز شدن از طریق فناوری و نوآوری ادامه خواهیم داد و بر توانایی اصلی خود یعنی امنیت و محافظت از کاربر نهایی تمرکز می‌کنیم. آزمایشگاه کسپرسکی در سال ۲۰۱۲ انواع محصولات جدید و جالب خود در حوزه مصرف‌کنندگان و شرکت‌های تجاری را عرضه خواهد کرد که بر رویکرد کاربرمحور و پلتفرم محافظت از کاربر نهایی ما تأکید خواهد نمود.» 

در سال ۲۰۱۱ چند محصول ابتکاری کسپرسکی نیز در حوزه مصرف‌کنندگان عرضه شد؛ در حالی که بخش سازمان به مشتري (B۲C) همچنان به عنوان اصل بسیار مهم در موفقیت شرکت باقی ‌ماند. محصول عرضه‌شده اصلی، نرم‌افزار Kaspersky Internet Security ۲۰۱۲، پرفروش‌ترین محصول شرکت برای کاربران خانگی بود که از کامپیوترهای شخصی در برابر همه تهدیدهای اینترنتی محافظت می‌کند. آزمایشگاه کسپرسکی همچنین با عرضه Kaspersky ONE، اولین نرم‌افزار امنیت جهانی کاربرمحور و چند پلتفرمي، در بازار پیشرفت جدیدی داشت. Kaspersky ONE محافظت جامعی را برای طیف وسیعی از دستگاه‌های شخصی از کامپیوتر شخصی و لپتاپ گرفته تا تلفن هوشمند، مکينتاش و تبلت فراهم می‌کند. این محصول با برخورداری از یک مجوز واحد، محافظت از چند دستگاه بر اساس نیازهای کاربر را میسر می‌سازد. 

کیفیت فناوری آزمایشگاه کسپرسکی با مجموعه‌ای از پیروزی‌ها و کارایی عالی در چند آزمایش مقایسه‌ای که محققان معتبر و مستقل مختلف انجام دادند، تصدیق شد. برای تکمیل این رشته از موفقیت‌ها، کسپرسکی بر اساس چند آزمایش که در سراسر طول سال انجام گرفت، به عنوان «محصول سال» برگزیده شد. این شرکت تنها ارائه‌دهنده خدمات امنیتي بود که بالاترین نمره را در همه آزمایشهاي مهم سال ۲۰۱۱ به دست آورد. 

Kaspersky Endpoint Security ۸ برای ویندوز و Kaspersky Internet Security ۲۰۱۲ بعد از محك خوردن در کنار حدود ۶۰ نرم‌افزار امنیتی دیگر در بررسی مقایسه‌ای مستقل بی‌نظیر و متنوع بولتن Virus Bulletin گواهی VB۱۰۰ را کسب کردند. هر دو محصول نتایج ایده‌آلی را در سه آزمایش مختلف که برای کسب این گواهی انجام شد به دست آوردند.
 
همین دو محصول همه رقبا را در آزمایش پیچیده مؤسسه امنیت فناوری اطلاعات AV-Test.org شکست دادند. آزمایشگاه کسپرسکی همچنین تنها ارائه‌کننده نرم‌افزار بود که بالاترین امتیاز یعنی Advanced+ را در همه ۹ آزمایش صورت گرفته برای کسب جوایز سالانه AV-Comparatives دریافت کرد.
کد مطلب : 420
https://aftana.ir/vdcjfyexzuqe8.sfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی