پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 2 May 2024
جالب است ۰
همزمان با الکامپ هجدهم، مراسم تودیع وزیر ارتباطات در سالن شهید قندی برگزار می شود.
هجدهمین نمایشگاه الکامپ در حالی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می شود که در وزارت ارتباطات، تقی‌پور وزیر برکنار شده این وزارتخانه تودیع و نیکزاد برای سرپرستی آن معرفی می‌شود.

به گزارش افتانا(پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، هفته پیش بود که در نزدیک ترین زمان به برگزاری بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور، شب هنگام، رئیس جمهور طی احکامی تقی پور را از مسند وزارت ICT برکنار و نیکزاد وزیر مسکن و راه و شهرسازی را با حفظ سمت بر این مسند نشاند.

و حالا در حالی در سالن شهید قندی وزارت ارتباطات رضا تقی پور وزیر برکنار شده وزارت ارتباطات تودیع و علی نیکزاد وزیر راه‌ و شهرسازی برای سرپرستی ۳ ماهه وزارت ICT معرفی می‌شود، که در همین ساعت در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران هجدهمین نمایشگاه الکامپ را افتتاح می‌کند.

اگرچه مرسوم است که نمایشگاه الکامپ به دست وزیر ارتباطات افتتاح شود اما تصمیمات اخیر، ناگهانی‌تر از آن است که بتوان انتظار داشت نمایشگاه الکامپ به دست وزیر راه ‌و شهرسازی افتتاح شود.

به همین دلیل به نظر می رسد در نبود وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نهاوندیان رئیس اتاق بازرگانی ایران به عنوان نماینده بخش خصوصی نزدیک ترین گزینه برای افتتاح الکامپ هجدهم بوده است.

رضا تقی پور وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات هفته گذشته، با حکم شب‌ هنگام رئیس جمهور از این سمت عزل شد و خبر این برکناری روی سایت پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری منتشر شد.

فردا در حالی که انتقادات نسبت به این عزل و نصب بسیار است، مراسم تودیع و معارفه دو وزیر در حضور محمد رضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود.
کد مطلب : 4235
https://aftana.ir/vdcf.mdjiw6d0tgiaw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی