دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 29 Apr 2024
جالب است ۰
مدیرکل نظارت سرویس‌های ارتباطی رگولاتوری:

از گیرندگان پیامک های تبلیغاتی نظرخواهی می شود

از این پس نیز همراه اول و ایرانسل مجددا موظف شده‌اند که برای تایید صلاحیت شرکت‌های ارسال پیامک انبوه اقدام کنند
 مدیرکل نظارت بر سرویس های ارتباطی رگولاتوری با تشریح روش اجرای مصوبه"عدم ارسال پیامک تبلیغی بدون اجازه مشترک" از سوی اپراتورها گفت: به زودی نظر مشترکان همراه اول برای دریافت پیامک تبلیغی با ارسال یک پیامک اخذ می‌شود.

به گزارش افتانا، غلامرضا داداش زاده در خصوص روش کار اپراتور‌های تلفن همراه برای عدم ارسال پیامک تبلیغاتی بدون موافقت قبلی مشترکان، اظهار داشت: در این رابطه مذاکره و مکاتباتی با اپراتورهای تلفن همراه انجام شده که نتیجه این مذاکرات با همراه اول نهایی شده و با ایرانسل نیز قرار است طی چند روز آینده نهایی شود.

مدیرکل نظارت بر سرویس های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی افزود: بر اساس این مذاکرات، روش کار با همراه اول به این صورت تعیین شده که ابتدا همراه اول پیامکی را با این مضون که " آیا با دریافت پیامک‌های تبلیغاتی موافق هستید؟" را برای تمام مشترکان ارسال می‌کند.

وی ادامه داد: هم اکنون همراه اول ارسال این پیامک‌ را برای مشترکان آغاز کرده و به زودی تمام مشترکان این پیامک را دریافت خواهند کرد؛ برخی از مشترکان نیز تاکنون نیز پیامک را دریافت کرده‌اند.

داداش زاده افزود: در صورت تمایل مشترک برای دریافت پیامک‌‌های تبلیغی، باید ظرف ۲۴ ساعت یک پیامک خالی (این پیامک رایگان است) را به همان شماره replay کند که در این صورت در لیست متقاضان دریافت پیامک قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در صورت پاسخ ندادن به پیامک ارسالی همراه اول، آن مشترک از لیست متقاضیان دریافت پیامک حذف می‌شود.

مدیرکل نظارت بر سرویس های ارتباطی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصریح کرد: پس از این مرحله ممکن است مشترک جدیدی متقاضی قرار گرفتن در لیست دریافت کنندگان پیامک تبلیغی یا مشترکی متقاضی خروج از لیست باشد که برای آن باید با شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ تماس بگیرد.

داداش زاده گفت: همچنین در رابطه با محتوی پیامک‌های انبوه نیز تاکنون شرکت‌های ارسال پیامک انبوه از وزارت ارشاد مجوز داشتند.

وی گفت: علاوه بر این موضوع، از این پس نیز همراه اول و ایرانسل مجددا موظف شده‌اند که برای تایید صلاحیت شرکت‌های ارسال پیامک انبوه اقدام کنند.
کد مطلب : 492
https://aftana.ir/vdcicra52t1a3.bct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی