يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ , 19 May 2024
جالب است ۰
در این گردهمایی موضوعاتی چون معرفی آخرین محصولات، تغییرات آتی برنامه های کاری شرکت، برنامه های آینده شرکت GFI و مسائل دیگر مطرح گردید و از حضور پررنگ و و همه جانبه نمایندگان خاورمیانه و رشد چشمگیر فروش محصولات جی اف آی در این حوزه قدردانی به عمل آمد
اولین گردهمایی شرکت کامگارد و نمایندگان کانال فروش جی اف آی در فوریه ۲۰۱۲ در دبی برگزار شد. 

به گزارش افتانا، در این گردهمایی موضوعاتی چون معرفی آخرین محصولات، تغییرات آتی برنامه های کاری شرکت، برنامه های آینده شرکت GFI و مسائل دیگر مطرح گردید و از حضور پررنگ و و همه جانبه نمایندگان خاورمیانه و رشد چشمگیر فروش محصولات جی اف آی در این حوزه قدردانی به عمل آمد. 

بر اساس این گزارش برخی از مباحث مطرح شده در این گردهمایی عبارت بودند از: 

• سیر صعودی تغییرات و رشد چشمگیر شرکت جی اف آی در سال ۲۰۱۱ که در طی این گردهمایی موضوع تغییرات شرکت در این سال و چگونگی تاثیرگذاری این تغییرات بر روند فعالیت شرکت به دقت مورد بررسی قرارگرفت. 

• طرح های ارائه شده توسط متخصصان جهت پیشبرد و موفقیت برنامه های شرکت GFI برای توسعه در سال۲۰۱۲ با توجه به روند تغییرات جهانی نیز در این گردهمایی مطرح و بررسی گردید. 

• معرفی کانال های جدید و پیشرفته فروش و توزیع شرکت کامگارد و جی اف آی که در طی این همایش به بحث پیرامون کانل های جدید فروش و توزیع شرکت کامگارد پرداخته شد و همچنین به انتقادات و پیشنهادات حضار نیز رسیدگی شد. 

• برنامه ها و راهبردهای نمایندگان کامگارد و روش پیگیری این موضوعات: بحث پیرامون درخواست ها و منافع نمایندگان کامگارد که به صورت تفصیلی عنوان شد. 

• لیست پاداش های نمایندگان در سال ۲۰۱۱ با توجه به عملکرد آن ها: در انتهای گردهمایی مراسم تقدیر و تشکر از نمایندگان برتر با توجه به عملکرد آن ها برگزار شد و پاداش هایی به نمایندگان برتر تعلق گرفت. 

در طی این نشست که با حضور پر رنگ نمایندگان جی اف آی همراه بود، محمد مبصّری، مدیر عامل شرکت تجارت امن (شعبه ایرانی شرکت کامگارد) اظهار داشت: «در حال حاضر تیم جداگانه ای به صورت تخصصی، در حال کار کردن بر روی محصولات این شرکت هستند و بدیهی است که با تلاش بی وقفه ی این متخصصان در مدت زمانی کوتاه، به موفقیت های بیشتری در زمینه ارائه محصولات دست خواهیم یافت.» 

گفتنی است علیرغم عدم امکان حضور همه نمایندگان کانال فروش جی اف آی در این برنامه، حدود ۷۵ نفر از نمایندگان از منظقه خاورمیانه موفق به حضور در این گردهمایی شدند.
کد مطلب : 494
https://aftana.ir/vdcakyny149no.5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی